استاندار همدان گفت: اولویت اول استان ارتقا معیشت و حمایت از تولید و ایجاد شغل است.

ارتقا معیشت و حمایت از تولید و ایجاد شغل اولویت استانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه  بخش خصوصی در استان خوش درخشیده است، گفت: اتاق بازرگانی در استان بخش عظیمی از بار حوزه اقتصادی را بر دوش دارد.

او در این نشست گفت: به تأسی از سیاست‌های دولت و شخص رئیس جمهور اولویت اول استان ارتقا معیشت و حمایت از تولید و ایجاد شغل است.

 استاندار همدان بیان کرد: حرکت در استان بر مبنای برنامه و راهبرد مشخصی است که هدف، نهایت بهره برداری از منابع استان است.

شاهرخی با بیان اینکه در ادوار مختلف در استان زیر بنای خوبی نهاده شده است، گفت: در ادامه آن مسیر با ارائه برنامه منسجم به دنبال بهبود فضای استان هستیم.

 او  بیان اینکه سالیانه ۵هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان و ایجاد ۲۰هزار شغل در سال از مهمترین اهداف سند راهبردی و عملیاتی استان است، گفت: بانک‌های دولتی به تعهدات خود برای ایجاد شغل عمل نموده اند.

استاندار همدان با بیان اینکه از کارکرد بانک‌های خصوصی رضایت نداریم و در بهبود فضای کسب و کار استان هیچ اقدامی انجام نداده اند، گفت: در اجرای طرح‌های واگذار شده اقتصاد مقاومتی رتبه اول کشور را کسب کرده ایم.

شاهرخی با بیان اینکه حدود ۲۶درصد از واگذاری طرح‌های نیمه تمام در کشور مربوط به استان همدان است، گفت: این توفیقات حاصل وفاق و همدلی در استان است.

او ادامه داد: به همت تولید کنندگان هیچ واحد تولیدی متأثر از تحریم تعطیل نشده است.

استاندار همدان با بیان اینکه در برنامه عملیاتی به همه بخش‌ها توجه شده و در صدد این هستیم که فضای کسب و کار در استان ۱۲ماهه کنیم، گفت: ۳۰نوع مواد معدنی در استان استحصال می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار