دوستی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با ملت ایران نمی‌توان دشمنی کرد

فعال اصلاح طلب گفت: دشمنان نظام باید بدانند که با این مردم و نظام نباید راه خصومت را در پیش بگیرند، بلکه باید به خواسته‌های مردم ما احترام گذاشته و تن دهند.

//اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راه‌پیمایی ۲۲ بهمن ، گفت: معتقدم که مردم ایران، کشور و انقلابشان را دوست دارند و قطعا امسال هم یک ۲۲ بهمن متفاوت خواهیم داشت.

او ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه  ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد سلیمانی است معتقدم که راهپیمایی امسال بسیار باشکوه برگزار خواهد شد و مردم بار دیگر انقلابشان را حمایت کرده و با رهبر عزیزمان دوباره پیمان می‌بندند که همچنان از نظام و انقلاب خود دفاع کنند.


بیشتر بخوانید: ۱۷ بهمن ۱۳۵۷ چه گذشت؟


دوستی افزود: قطعا امسال هم دشمنان نظام تو دهنی محکمی خواهد خورد و مردم ایران به دنیا خواهند فهماند که مردم ما بعد از ۴۱ سال هنوز نظام و انقلابشان را دوست دارند و همچنان وفاداری شان را به نظام و انقلاب ثابت می‌کنند.

فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان گفت: دشمنان نظام باید بدانند که با این مردم و نظام نباید راه خصومت را در پیش بگیرند، بلکه باید به خواسته‌های مردم ما احترام گذاشته و تن دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار