همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجرجمعی از خانواده‌های شهدا و مردم ایرانشهر مراسم معنوی میهمانی لاله‌ها و غبارروبی گلزار شهدای این شهررا برگزار شد.

مراسم میهمانی لاله‌ها در ایرانشهر برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،اقشار مختلف مردم و مسوولان شهرستان ایرانشهر در اولین پنجشنبه از ایام الله دهه فجر، در کنار قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس حاضر شده و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در مراسم میهمانی لاله‌ها با در دست داشتن شاخه‌های گل و قرائت فاتحه به روح شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس درود فرستادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ایرانشهر در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر با اشاره به اینکه شهدا با تقدیم خون خود قدم‌های اساسی در راه پیروزی و استمرار نهضت اسلامی برداشتند گفت: امیدواریم با توفیق الهی ما نیز بتوانیم با پیروی از رهبر معظم انقلاب گام‌های بلندی در تحقق اهداف شجره طیبه انقلاب اسلامی برداریم.

حجت‌الاسلام مهر الله محمود زاده افزود: همه ما وامدار خون پاک شهدا هستیم، زیرا هرچه داریم از برکت خون شهداست.

وی با بیان اینکه به برکت خون پاک شهدا درخت انقلاب تنومند شده است اظهار داشت: حضور هوشمندانه ملت در انتخابات و راهپیمایی ٢٢ بهمن می‌تواند گوشه‌ای از دینی که شهدا برگردان ما دارند ادا شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: دهه فجر ، جشن انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار