سخنگوی گروهان‌های قدس در فلسطین عملیات شهادت طلبانه زیر گرفتن متجاوزان صهیونیست با خودرو در قدس اشغالی را تبریک گفته و افزود این عملیات رد معامله قرن بود.

فلسطین اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، ابوحمزه، سخنگوی گروهان‌های قدس در فلسطین در واکنش به عملیات شهادت طلبانه زیر گرفتن متجاوزان صهیونیست با خودرو در قدس اشغالی اعلام کرد: «عملیات جهادی و مقاومتی در قدس شریف و کرانه آزادگان را تبریک می‌گوییم.»

امروز، پنجشنبه رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند ۱۴ نفر در عملیات زیر گرفتن با خودرو در قدس اشغالی زخمی شدند که حال یکی از این افراد وخیم گزارش شده است.

سخنگوی گروهان‌های قدس گفت: «به روح شهدا که پیام ما را با زبانی واضح به دشمن رساندند درود می‌فرستیم. پیام ما به ملت شریفمان این است: با مشت آهنین دشمن را بکوبید، ما با قدرت در کنار شماییم.»

وی افزود: «عملیات شجاعانه در کرانه باختری و قدس شریف پاسخ با خون و سلاح در رد معامله قرن و یهودی سازی مقدسات بود. دشمن به خوبی نتایج خشم ملت فلسطین را می‌داند؛ از این رو به آن هشدار می‌دهیم که مبادا این ملت زمین زیرپای آن‌ها را به آتش بکشد.»

ابوحمزه گفت: «از تمام گروه‌های مقاومت و ملت فلسطین می‌خواهیم سلاح بدست گرفته و به موانع امنیتی صهیونیست‌ها و شهرک نشینانی که راه‌ها را مسدود می‌کنند حمله کنند.»


بیشتر بخوانید: سخنگوی حماس: مقاومت بهترین پاسخ به معامله قرن است


سخنگوی گروهان‌های قدس در فلسطین اشغالی اعلام کرد: «از ملت مقاومت می‌خواهیم درگیری فراگیر و مستقیم را با تمام امکانات موجود آغاز کنند. دشمن بداند که گردان‌های قدس از نزدیک همه اتفاقات را زیر نظر دارد. "ولایرد بأسنا عن القوم المجرمین".»

پیش از این نیز جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از حمله با خودرو به شماری از نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی استقبال کرد و آن را ”پاسخی“ به طرح آمریکایی (معامله قرن) دانست.

حمله به نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی، چند روز پس از آن انجام شد که دونالد ترامپ توطئه جدید آمریکا و صهیونیسم موسوم به معامله قرن را رونمایی کرد و این نخستین عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی پس از اعلام این توطئه جدید است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار