تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودرو با ۹ مصدوم

رئیس اورژانس استان فارس گفت: بر اثر برخورد زنجیره‌ای چندین دستگاه خودرو سواری با یکدیگر در شیراز (میدان معلم) ۹ نفر مصدوم شدند.

تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودروی سواری در شیراز با ۹ مصدوممحمد جواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با اشاره به تصادف زنجیره‌ای بین ۶ دستگاه خودروی سواری (پراید-سمند-پژو ۲۰۶-پژو پارس-هیوندا-تیوفایو) در شیراز میدان معلم به سمت فرهنگ شهر، گفت: این تصادف خوشبختانه فوتی نداشت، اما ۹ مصدوم برجای گذاشت که توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

او افزود: ۴ تن از مصدومان به بیمارستان رجایی انتقال و ۵ مصدوم عدم همکاری در اخذ امضا را داشتند.

مرادیان با بیان اینکه این حادثه در ساعت ۱۹:۲۸ دقیقه رخ داد، ادامه داد: برای امدادرسانی به مجروحان این سانحه رانندگی ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

علت این سانحه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

به گفته مدیرمرکزاورژانس فارس در ۱۰ ماهه امسال، ۴۲ هزار و ۱۸۱ مورد حادثه ترافیکی در سامانه اورژانس فارس به ثبت رسیده که ۲۵ هزار و ۵۹۴ مورد مربوط به حوادث ترافیکی شهری و ۱۶ هزار و ۵۸۷ مورد مربوط به حوادث ترافیکی جاده‌ای بوده است.

مرادیان ادامه داد: در حوادث ترافیکی ۱۰ ماهه ابتدای سال ۹۸، ۴۸ هزار و ۵۲۰ مورد مصدوم شدند که ۱۳ هزار و ۷۶ مورد پس از اقدامات درمانی در محل، به صورت سرپایی درمان و ۳۵ هزار و ۴۹۶ مورد نیز، برای ادامه درمان به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

او اضافه کرد: طبق آمار این مرکز، ۵۱۱ هموطن در ۱۰ ماهه ابتدای امسال، جان خود را در حوادث ترافیکی استان از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار