مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان گفت: از میان ۶۰۰ اثر ارسال شده به این جشنواره ۸ اثر به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

حجت الا سلام عباس کمساری مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان در حاشیه مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره شعر روح الله در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با ذکر اینکه جشنواره روح الله یک جشنواره موضوعی است که فقط به شخصیت، سیره و اندیشه امام خمینی (ره) می‌پردازد گفت: امسال به واسطه اینکه برگزاری این جشنواره با ایام شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همراه شد بعد از ارسال فراخوان، فراخوان دوم را صادر کردیم و یک بخش ویژه پیرامون شخصیت سپهبد سلیمانی به این جشنواره اضافه شد.

او افزود: ۶۰۰ اثر از سراسر کشور و حتی اتباع خارجی به این جشنواره ارسال شد، رقابت بسیار نزدیک  آثار کار را برای داوران بسیار سخت کرده بود، از بین این آثار ۸ اثر پذیرفته شد و دو اثر نیز قابل تقدیر شناخته شدند.

مدیر موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) اصفهان ادامه داد:در کنار جشنواره هر سال از شعرای پیشکسوت که در حوزه شعر امام و انقلاب آثاری خلق کردند تجلیل به عمل می‌آید.

حجت الا سلام عباس کمساری گفت:آثاری که در این جشنواره برگزیده می‌شود اگر قابلیت تبدیل شده به ترانه و موسیقی دارد را به صورت آلبوم موسیقی به جامعه و مردم ارائه می‌شود.

در پایان این جشنواره از حسین صیامی از تهران، مصطفی جعفری از نجف آباد، معصومه سادات شاکری از نیشایور، زینب رضایی از اصفهان، علی سلیمان از زرین شهر، آرش پور علیزاده از رشت، میلاد حبیبی از خمینی شهر و رضا نیکو کار از رشت به عنوان نفرات برگزیده تجلیل به عمل آمد همچنین هیئت داوران آثار مسعود صفری و نادر صهبا را شایسته تقدیر دانست.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.