نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان بر حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب کاندیدای اصلح تأکید کرد.

تأکید خطیب جمعه همدان بر انتخاب کاندیدای اصلح به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  همدان  حجت الاسلام شعبانی موثقی،  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با اشاره به اینکه نباید از روی احساسات در انتخابات شرکت کرد،  گفت: باید با تحقیق و تفحص افراد اصلح را انتخاب کرد.

او با بیان اینکه باید با انتخاب افراد توانمند مجلسی قوی تشکیل داد، افزود: مجلس قوی موجب نظارت بهتر در کشور می‌شود.

امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه تجربه نشان داده که با آمریکا باید با زبان قدرت صحبت کرد، یادآور شد: باید برای اقتصاد  و مجلس قوی تلاش کرد.

خطیب جمعه همدان با تاکید بر اینکه اسامی نامزد‌ها مشخص شده است، گفت: برخی اگر تایید و رای بیاورند انتخابات را تایید می‌کنند و اگر از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شوند می‌گویند انتخابات انتصابی است و در حقیقت این افراد  به طور سطحی با انقلاب همراه هستند.

حجت الاسلام شعبانی موثقی همچنین با تاکید بر اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده در این حماسه پرشور گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات گسترده‌ای در کشور ارائه شده است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار