در دوران شکوهمند نظام جمهوری اسلامی بیش از ۷ هزار کلاس درس در کهگیلویه وبویراحمد ساخته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،پیروز کرمی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس این استان گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی حدود ۲۷۰ فضا برای تحصیل در استان وجود داشت که بخشی از آن‌ها چادر‌های عشایری و یا کپر بودند.

 کرمی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با آغاز جهاد مدرسه سازی ۲ هزار و ۱۴۶ فضا با بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ کلاس درس در استان ساخته شد.

او اضافه کرد: همراه ساخت مدرسه تجهیزات آن نیز ارائه و برای بیش از ۲ هزار و ۶۷۳ کلاس سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در ۴۱ سال پس از پیروزی انقلاب سالانه به طور میانگین متوسط ۱۷۸ کلاس درس در استان کهگیلویه وبویراحمد ساخته شده است.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: هزار و ۴۳۷ کلاس درس هوشمند سازی شده است.

هادی زارع پور افزود: در ۶ جشنواره برگزار شده در سال‌های ۹۲ تاکنون خیرین حدود ۹۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس تعهد کرده اند که حدود ۸۰ درصد آن محقق شده است.

او با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز تاکنون بیش از هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان ساخته اند، اضافه کرد: ظرفیت استفاده از خیرین در امر مقدس مدرسه سازی اولویت برگزاری جشنواره‌های سالانه را ایجاد کرده است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.