با حضور واعظی رییس دفتر رییس جمهور ساخت شهربازی مدرن گرگان آغاز شد.

آغاز ساخت شهربازی مدرن گرگانبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عملیات اجرایی ساخت شهر بازی مدرن گرگان در زمینی به مساحت تقریب ۱۵ هکتار که مالکیت آن متعلق به شهرداری گرگان است در منطقه هزار پیچ آغاز شد.

دادبود شهردار گرگان گفت: احداث این مجموعه تفریحی ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت که ۲۰۰ میلیارد آن را شهرداری و ۲۵۰ میلیارد تومان را بخش خصوصی تامین می‌کند.

دادبود افزود:مجموعه شهر بازی مسقف به مساحت ۶ هزار مترمربع، شهر بازی روباز به مساحت ۶۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع، سایت سورتمه سواری، مجموعه‌های اقامتی هتل و رستوران بازارچه صنایع دستی و مراکز فرهنگی و مسجد است.
محمود واعظی بعد از به زمین زدن کلنگ احداث این مجموعه شهر بازی مجموعه تفریحی گفت: اگر می‌خواهیم در جامعه آرامش حاکم باشد و مردم از آرامش روحی برخوردار باشند باید به تفریح و اوقات فراغت آنان توجه کنیم.

او افزود:احداث طرح‌هایی از این دست که در پر کردن اوقات فراغت خانواده‌ها و آرامش روحی آن‌ها نقش ایفا می‌کند از اهمیت بالایی برخوردار است و همچنین می‌تواند موجب رونق گردشگری منطقه شود.

افتتاح ۲ هزار و پانصدمین واحدمسکونی در شهرستان سیل زده آق قلا

محمود واعظی در این مراسم با ابراز خوشحالی نسبت به اینکه بعد ازگذشت حدود ۱۱ ماه از حادثه سیل و تخریب کامل این خانه، خانواده در واحد مسکونی تازه‌ساز مستقر می‌شوند، گفت: دولت به قول و تعهد خود در مورد بازسازی کامل واحد‌های خسارت دیده ناشی از سیل در استان عمل خواهد کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور همچنین با قدردانی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اقدام موثر در ساخت و بازسازی واحد‌های مسکونی ناشی از خسارت‌های سیل، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که شما و خانواده امروز در یک واحد مسکونی محکم، سالم و جدید زندگی می‌کنید.

از مجموع ۷ هزار و ۷۰۰ واحد تخریبی خسارت دیده از سیل استان گلستان ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شامل ۲ هزار و ۲۳۲ واحد در روستا‌های استان و ۲۶۸ واحد در شهر‌های آق‌قلا، گمیشان، گنبد و مینودشت، آماده بهره‌برداری و واگذاری شده است.

رییس دفتر رییس جمهور همچنین کارخانه تولید کاغذ تیشو را در آق‌قلا افتتاح کرد.

این کارخانه که یکی از ۵ واحد تولید کاغذ تیشو در کشور است با میزان سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی که بخش زیادی از آن را بخش خصوصی تامین کرده در مرحله اول برای ۱۲۰ نفر اشتغالزایی دارد و با تکمیل بسته بندی محصولات، تعداد اشتغال این واحد تولیدی در خرداد ۹۹ به بالای ۲۰۰ نفر خواهد رسید.

کاغذ تیشو ماده اولیه مورد مصرف در کارخانجات تولید دستمال کاغذی، پوشاک بچه و سفره کاغذی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
گنبدچی؟