فرماندارخوی گفت: امروزاشتغال جوانان یکی از مهمترین مطالبات مردم از مسئولین است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مسئولین و روسای ادارات خوی امروز از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند و در جهت پی گیری و مرتفع شدن این مشکلات دستورات لازم را برای حل مشکلات مردمی ابلاغ نمودند.
 
سید محمد عابدی فرماندار خوی در حاشیه این دیدار در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: ما در قبال مردم وظیفه بسیارداریم و هر چقدر که مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنندکم کردند ونباید درب اتاق مسئولان به روی مردم بسته شود.

اواظهارداشت: امروز دراین دیدار چهره به چهره، روسا یا نمایندگان ۶۰ اداره و سازمان حضور داشتند و به مشکلات مردم رسیدگی کردند.
 
عابدی افزود: بیشتر مراجعه کنندگان مربوط به اشتغال جوانان بیکار، بیمه تامین اجتماعی، آموزش و پرورش، مشکلات ضمانت وام‌های بانکی، خدمات شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس ۱۱۰، مشکلات مربوط به انشعاب‌های آب و فاضلاب، برق و گاز، جهاد کشاورزی و مشکلات روستایی بودند.
 
وی تاکید کرد: مسئولین مربوطه دستورات و راهنمایی‌های لازم را برای حل مشکلات مردم صادر کردند.
 
فرماندار خوی با بیان اینکه مسئولین ادارات در سیستم عملکردی خودشان قانون و مقررات خاص خود را دارند گفت: همه مسئولین ادارات مصمم هستند تا مشکلات مردم را به نحو احسن حل نمایند تا رضایت عامه مردم از دولت مردان نظام جمهوری اسلامی بدست آید.
 
انتهای پیام/ن.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.