بهسازی ۶۵۰ کیلومتر راه اصلی و روستای در شهرستان اردبیل

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل از بهسازی ۶۵۰ کیلومتر راه اصلی و روستای در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ماشالله بهزاد، سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در جهت بهسازی راه‌های روستایی و تسهیل در عبور و مرور آن‌ها از ۶۵۰ کیلومتر تسطیح و شانه زنی در حریم راه‌های اصلی و روستایی شهرستان اردبیل خبرداد و گفت: راهداران پرتلاش شهرستان اردبیل ۶۵ کیلومتر از افتادگی شانه راه را در محل‌های پرحادثه اصلاح و ۱۵۰ کیلومتر از حاشیه جاده را از نخاله ساختمانی پاکسازی انجام داده اند.

او با بیان اینکه ارتقای ایمنی راه با هدف کاهش تصادفات از اولویت‌های مهم راهداری اردبیل است افزود: از ابتدای امسال تاکنون راهداران شهرستان اردبیل با بکارگیری بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت سرد و گرم راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان را لکه گیری کرده اند.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: از ابتدای امسال ۹۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان اردبیل تجدید خط کشی شده است.

بهزاد با اشاره به اینکه در مدت یاد شده راهداران دیار سبلان بیش از ۵۲ هزار متر طول محور اردبیل -نمین و اردبیل- خلخال را درزگیری مکانیکی انجام داده اند تصریح کرد:۳ کیلومتر از محور اردبیل-مغان، ۸ کیلومتر از محور اردبیل- نمین، ۲ کیلومتر از محور اردبیل -مغان را لکه گیری و روکش آسفالت انجام شده وهمچنین ۴ هزار و ۲۰۰ متر از محور اردبیل -نمین با آسفالت حفاظتی میکرو سرفیسینگ لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

او مرمت ۵۰ کیلومتر از جاده اردبیل -مغان و اردبیل -خلخال را که به صورت شیارماهی درآمده بود در ده ماهه گذشته رایاد آور شد و اظهار کرد:در مدت یاد شده بیش از ۱۷ کیلومتر از راه روستا‌های شیخ احمد، معصوم آباد، خلیل آباد اوریق و حور لکه گیری و روکش آسفالت شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل شن ریزی هزار و ۵۰۰ متر از راه روستایی دیولیق -دولت سرا، ۲۰۰ متر مکعب عملیات خاکریزی در پل جدید الاحداث مسجدلو، احداث ۲۲ متر آبرو در جاده شریف بیگلو و ثمرین وهمچنین نصب ۳ هزار عدد بازتاب چشم گربه‌ای در مناطق حادثه خیز و پیچ خطرناک را از اقدامات مهم راهداری شهرستان اردبیل در مدت یاد شده برشمرد و تصریح کرد:پیچ ساری درق نیز به طول صد متر تعریض و بهسازی شده و مورد استفاده مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
از آسفالت راه روستای لنج آباد بعد از 15 سال دوندگی خبری نشد؟؟؟؟