همزمان با ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در هرمزگان در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، همزمان با ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی مستقر در هرمزگان در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در این مراسم گفت: بیعت نیروی هوایی ارتش در ۱۹ بهمن سال ۵۷ موجب شتاب بخشیدن به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: نیروی هوایی در طول دفاع مقدس رشادت‌های بی نظیری داشت و در سال‌های گذشته نیز با حمایت از محور مقاومت، خواب راحت را از دشمنان گرفته اند.

او گفت: انقلاب اسلامی در مرحله اول شکل گیری توانست رژیم منحوس پهلوی را سرنگون کند و در مرحله دوم ساختار نظام اسلامی به شکل جمهوری و با اتکای به مردم و با محتوای اسلامی ایجاد کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: در مرحله سوم، دولت اسلامی متناسب با شان نظام اسلامی ایجاد شد و به یاری خداوند مرحله چهارم در گام دوم انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده گفت: امروز مرز‌های عقیده و فکری جمهوری اسلامی ایران تا خلیج عدن، دریای مدیترانه و حتی آمریکای جنوبی گسترش یافته است.

او گفت: در منطقه نیز قدرت استکبار به سرکردگی آمریکای جنایتکار رو به اضمحلال است و سیلی‌های محکمی از محور مقاومت می‌خورد که چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید خسرو عبدالکریمی بندرعباس نیز در این مراسم گفت: نقش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و حمایت از محور مقاومت هیچ وقت از یاد نخواهد رفت.

سرتیپ دوم خلبان محمد قربانی افزود: تاریخ نیروی هوایی شاهدی بر عظمت این ملت در ایستادگی برابر تندباد‌های حوادث است.

او گفت: نیروی هوایی همواره در دفاع از ایران اسلامی کوشا بوده و در اجرای ماموریت‌های محوله در مسیر ایجاد نیروی هوایی تراز انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی با اقتدار عمل می‌کند.

در این صبحگاه مشترک یگان‌های مختلف از ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی حضور داشتند.

در پایان این مراسم از نیرو‌های برگزیده پایگاه هوایی شیهد عبدالکریمی بندرعباس قدردانی شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.