مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: افزون‌بر ۵۰۰ نفر از روستاییان شهرستان چابهار گرامیداشت ایام الله دهه فجر توسط پزشکان کاروان سلامت جمعیت هلال احمر کشور بطور رایگان ویزیت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستاناظهار داشت: اعضای ۱۵ نفره پزشک عمومی، دندانپزشک، متخصص زنان، اطفال، کارشناس علوم آزمایشگاهی، روانشناس و ماما از ۱۶ تا ۱۸ بهمن همزمان با دهه فجر در روستا‌های پلان، اورکی و نوبندیان چابهار خدمات بهداشتی درمانی ارائه دادند.

او از خدمات تمامی پزشکان و کادر بهداشت و درمان عضو مشارکت کننده در این کاروان سلامت قدردانی کرد و افزود: اعضای این کاروان علاوه‌بر ویزیت رایگان مردم محروم روستا‌های چابهار اقدام به توزیع داروی رایگان نیز بین آنان کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان با اشاره به روحیه ایثار و ازخودگذشتگی داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر تصریح کرد: کاروان‌های سلامت هلال احمر همیشه لبخند رضایت را بر لب‌های افراد ساکن در مناطق محروم می‌نشاند.

ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک‌های داوطلبانه خیرین و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان است.

خدمات داوطلبانه افتخاری است و برای خدمت داوطلبانه وجهی دریافت نمی‌شود، جنبه بشردوستانه، خیرخواهانه و عام المنفعه دارد و در ارائه خدمت داوطلبانه بین افراد تبعیض قائل نمی‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار