کارگردان فیلم سینمایی سلیم گفت: "سلیم" فیلمی انتقادی درباره بحران خشکسالی است که البته امید و ارائه راهکار برای مقابله با این بحران در جریان فیلم وجود دارد.

وحید پاکزاد کارگردان فیلم سینمایی سلیم در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: پیش تولید فیلم سینمایی سلیم از شهریور ماه سال گذشته آغاز و ۲۳ جلسه فیلمبرداری انجام شد. فیلم موضوعی اجتماعی انتقادی دارد و محور اصلی ان درباره بحران خشک سالی و بی آبی است.

او با اشاره به اینکه از دریچه دید بچه‌ها به موضوع پرداخته شده است ادامه داد: در فیلم چندراه حل برای نجات از بحران خشکسالی ارائه می‌شود، کفن پوشان و مردم معترض وجود در فیلم دارند، اما راه حل اصلی که در فیلم داده می‌شود امید است.

کارگردان فیلم سینمایی سلیم گفت: این فیلم هم اکنون در جشنواره فجر در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان در حال اکران است و اولین اکران رسمی آن در جشنواره بین المللی فجر، اردیبهشت ماه در تهران خواهد بود و بعد از اکران در شبکه نمایش خانگی و سپس در یکی از شبکه‌های سراسری تلوزیون پخش خواهد شد.

پاکزاد با تاکید بر اینکه در اصفهان فیلمسازی بسیار راحت است ادامه داد: همه جور استعداد، پتانسیلی و امکانات فنی در حوزه فیلم سازی در اصفهان داریم، اما مهم‌ترین مشکل ما در این حوزه برخی تنگ نظری هاست و اینکه برخی چشم دیدن پیشرفت هم صنفان خود را در این حوزه ندارند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.