لحظه تصادف وحشتناک قطار با خودرو!

بی احتیاطی راننده کامیونت در محل تقاطع قطار موجب وقوع حادثه‌ای وحشتناک شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تصادف قطار با یک خودرو در خطوط راه آهن ترکیه را به تصویر می‌کشد. بی احتیاطی راننده یک کامیونت در محل تقاطع قطار موجب شد تا قطاری که با سرعت زیاد در حال عبور از خط راه آهن بود با خودروی او تصادف کند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است چگونگی وقوع این حادثه را نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود با وجود پایین بودن موانع این راننده از آن عبور کرده و دقیقا در وسط ریل متوقف می شود. در این لحظه در حالی که راننده خودرو تلاش می کند از وسط ریل خارج شود اما ناگهان قطار از راه رسیده و به شدت به کامیونت برخورد می کند. 

بنا به گزارش رسانه های محلی قطار پس از تصادف شدید با کامیونت، این خودرو را حدود ۵۰۰  متر به جلو حمل کرد. با این حال در اتفاقی معجزه آسا راننده خودرو که هویتش " اوگور کانکایا " اعلام شده از این حادثه جان سالم بدر برد. این راننده پس از تصادف بلافاصله به بیمارستان محلی منتقل شد. این حادثه در ساعت ۸ صبح پنجشنبه، ۶ فوریه و در منطقه افیون ترکیه رخ داد. وقوع این تصادف موجب شد تا خط راه آهن " کونیاافیونکاراهیسار" به مدت ۲ ساعت مسدود شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف مرگبار ، قطار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
یه گاز میزدی رد میشدی چرا هنگ کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
ماشینش چند سیلندر بود خودش که ۸ سیلندر بوده
Iran (Islamic Republic of)
رضا حیدری سیستانی
۱۷:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
این که پراید وانت خودمان است که روی ریل که رسید خاموش شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
لامصب وایستا*****
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۲:۴۶ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
فکرمیکنم لحظه آخرخودرو تو دنده سبک بود و همینکه روی ریل میخواست حرکت کنه خاموش شد و تا اومد روشن کنه و حرکت کنه (چون خودرو یه تکون خورد ودوباره ایستاد چون خاموش بود و تازه روشنش کرده بود) قطار رسید و...!! ضمنا الان نظرات کاربران دوباره درمورد پراید و... شروع میشه ..!!
-
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
مشخصه راننده میخواسته خودکشی کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
به نظر میاد راننده میخواد ماشین رو نگه داره ولی حال یا به خاطر درست عمل نکردن ترمز یا عجله راننده برای رد شدن از ریل و ناتوانی در متوقف کردن به موقع کامیون این اتفاق میفته.در هر صورت مقصر راننده هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
بر گرفته از قوانین راهنمایی کشوزهای اروپایی،حتی المقدور از توقف در ریل قطار خودداری گردد.اگر اتومبیل بنا به دللیلی خراب شد با دنده 2 از ان خارج گردیم اگر به هر دلیلی نتوانستیم ان را خارج کنیم از فکر تعمیر خودرو در روی ریل قطار خودداری کنیم و با کارشناسان مربوطه تماس حاصل نماییم (در صورت دسترسی)
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۰۷:۱۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
من خودم اول تیرامسال تصادف کردم وهنوز پرونده ی من اندرخم یه کوچس....اصلا توشعبه دادگاه میگن گم شده.....ٔ!!!ههههههههههههه ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۴ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
خودکشی کرد انگار