رئیس اداره یک کمیته امداد مشهد گفت: رشد ۷ درصدی کمکهای نیکوکاران و مشارکتهای مردمی به خانه دار شدن مددجویان تحت حمایت اداره کمیته امداد کمک کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن نظریافته رئیس اداره یک کمیته امداد مشهد در مراسم افتتاح یک باب مسکن مددجوی تحت حمایت فجر گفت: اکنون ۱۱ هزار خانوار مشتمل بر ۱۸ هزار نفر از اداره کمیته امداد خدمات می گیرند که ۷۵ درصد این خانوارها توسط بانوان سرپرستی می شود.

او با بیان اینکه ۴ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد اداره یک مشهد مستاجر هستند، ادامه داد: از ابتدای امسال تا پایان دی با اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان ۲۹ واحد مسکن خریداری شده که ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن از منابع داخلی کمیته امداد و خیران بوده و مابقی از طریق اعطای تسهیلات بانکی صورت گرفته است.

رئیس اداره یک کمیته امداد مشهد گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۰ باب مسکن خریداری شد که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای آن ها اعتبار هزینه شده است.

نظریافته افزود: باتوجه به شرایط سخت اقتصادی خیران امسال در ۷ درصد و سال گذشته در ۳ درصد از واحدهای مسکونی خریداری شده سهیم بودند.

حسن نظریافته رئیس اداره یک کمیته امداد مشهد گفت: سال گذشته بطور متوسط برای خرید هر واحد مسکونی ۷۸ میلیون تومان هزینه شد و امسال این رقم به ۱۴۲ میلیون تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام//ی.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.