معاون سابق باشگاه استقلال برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال وارد ساختمان این فدراسیون شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به روز‌های پایانی انتخابات فدراسیون فوتبال، افراد زیادی برای حضور در پست‌های مختلف این انتخابات به ساختمان فدراسیون فوتبال مراجعه می‌کنند.

از صبح امروز (شنبه) افرادی مانند حسین باجیوند (رئیس هیئت فوتبال قزوین و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال) منصور قنبرزاده (عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و مدیرعامل سابق باشگاه نفت تهران) با حضور در این فدراسیون برای عضویت در هیئت رئیسه آن فدراسیون ثبت نام کرده اند.

همچنین علی خطیر، معاون سابق باشگاه استقلال هم دقایقی قبل برای ثبت نام در این سمت به فدراسیون آمد. علاوه بر خطیر نماینده فریدون حسن زاده (مدیرعامل سرخ پوشان پاکدشت) و بهرام رضائیان (مدیرعامل سابق پارس جنوبی) نیز برای حضور در انتخابات وارد ساختمان این فدراسیون شدند.

مسعود هراتیان برای ریاست فدراسیون و  صادق درودگر، خداداد افشاریان (رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویر احمد و داور پیشکسوت) محمد نجفی (رئیس سابق هیئت فوتبال بوشهر) سعید نجاریان (عضو شورای شهر ساری و مدیرعامل باشگاه شهروند ساری) هم برای عضویت در هیئت رئیسه ثبت نام کردند.


بیشتر بخوانید: گزینه جدی ریاست فدراسیون فوتبال انصراف داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار