آماده‌باش دستگاه‌ها برای برف و یخبندان پیش رو در استان کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه از آماده‌باش دستگاه‌ها برای برف و یخبندان پیش رو در استان کرمانشاه خبر داد.

به  گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به پیش‌بینی‌هایی که در خصوص برف و سرما برای سطح استان صورت گرفته، گفت : بر اساس پیش‌بینی که انجام شده کاهش حدود هشت تا ۱۴ درجه‌ای دما هوا را خواهیم داشت و برای این منظور هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه برای تامین سوخت بخش خانگی انجام شده است.

او گفت : در تمام ایستگاه‌های سنجش فشار گاز، یک نیرو مستقر خواهد بود تا در صورت افت فشار گاز صنایع پرمصرف قطع شود، زیرا در این شرایط اولویت با تامین گاز مورد نیاز بخش خانگی است و اجازه نمی‌دهیم مشکلی برای مشترکین خانگی ایجاد شود.

بالایی با بیان اینکه دستگاه‌هایی مانند راهداری و هلال احمر نیز برای بازگشایی جاده‌ها و امدادرسانی به خودرو‌های گرفتار دربرف در آماده‌باش هستند، افزود: آماده‌باش این نیرو‌ها تا ۱۵ اسفند ادامه دارد، اما در شرایطی که هواشناسی اطلاعیه و اخطاریه می‌دهد آمادگی بیشتری خواهند داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت شهر کرمانشاه و مشکلاتی که در بارش برف قبلی ایجاد شد، گفت: مهمترین مشکل ما در سطح شهر کرمانشاه مربوط به نواحی جنوب شهر است که به دلیل ارتفاع بیشتر و برودت هوا، معمولا دچار یخبندان و اختلال تردد می‌شود.

او گفت: یکی از دلایل اصلی که ما مدارس را تعطیل می‌کنیم همین اختلال تردد مردم در سطح شهر است که دچار آسیب نشوند.

بالایی با اشاره به اینکه در این زمینه نیز هماهنگی لازم با شهرداری انجام شده، گفت: دستگاه‌ها نیز باید به وظایفی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده عمل کنند و مدیریت بحران فقط نقش هماهنگ کننده دارد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.