شیراز میزبان رویداد استارتاپی فناوری‌های نوین

نخستین رویداد استارتاپی فناوری‌های نوین در صنعت غذا، دارو، سلامت و کشاورزی در شیراز برگزار شد.

شیراز میزبان رویداد استارتاپی فناوری‌های نوینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدی دبیر اجرایی نخستین رویداد استارتاپی فناوری‌های نوین در صنعت غذا، دارو، سلامت و کشاورزی گفت: این رویداد با هدف دیدار چهره به چهره فعالان بخش صنعت و صاحبان ایده و تیم‌های دانش بنیان در زمینه دارو، غذا، سلامت و کشاورزی برپا شد.

او، بیان کرد: در این رویداد ۴۰ تیم استارتاپی شرکت کردند و پس از بررسی طرح‌های ارائه شده، ۲۵ تیم انتخاب شدند تا در فرصت ۵ دقیقه‌ای ایده‌های خلاقانه و محصولات فناورانه خود را به صنعتگران و سرمایه گذاران حاضر در مراسم معرفی کنند.

محمدی تصریح کرد: این رویداد زمینه جذب سرمایه گذار و تجاری سازی محصولات و ایده‌های نوین تیم‌های استارتاپی را فراهم می‌کند.

دبیر اجرایی رویداد استارتاپی فناوری نوین در صنعت غذا، دارو، سلامت و کشاورزی ادامه داد: سه تیم برتر این رویداد از حمایت‌های مادی و معنوی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس بهره‌مند می شوند.

او، افزود: پرداخت جایزه نقدی، استقرار تیم‌های برتر در شهرک فناوری صنایع شیمیایی شیراز و کارخانه نوآوری فارس و پرداخت کمک هزینه استخدام نیرو، خرید ملزومات اداری و ثبت اختراع را از جمله جوایز تیم‌های برتر برشمرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار