رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت:در سال‌های متمادی دشمنان برای یاس مردم نسبت به نظام تلاش‌های فراوانی کردند اما روز ۲۲ بهمن هرساله نماد توطئه و شکست دشمن است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرای مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در میدان امام (ره) است که محور فعالیت‌ها در این روز منعکس بر راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

او با اشاره به مسیر‌های هشت گانه شهر اصفهان برای شرکت در این راهپیمایی اظهارداشت: مبدا راهپیمایی این روز از مساجد است.

او با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن یوم اللهی است که انقلاب اسلامی بعد از سال‌ها مجاهدت امام و مردم به نتیجه نشست، افزود: این روز به عنوان بزرگترین یوم الله انقلاب اسلامی در سال ۵۷ شکل گرفت که دستاورد قیام در ۱۵ خرداد ۴۲ و آرمان‌های بلند امام، خون شهدا و مجاهدت‌های بی‌دریغ مردم در حمایت از اسلام و توجه به آن در کشور است.

احمدی تصریح کرد: ۲۲ بهمن نماد حضور منسجم مردم در تمامی دوره‌ها برای گرامیداشت انقلاب، مظهر پیروزی، اقتدار و قدرشناسی مردم از شهیدان والا مقام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهارداشت: ۲۲ بهمن نشان دهنده حرکت عظیم حضرت امام (ره)، و ارادت و عشق مردم به ولایت است.

او ادامه داد: در سال‌های متمادی دشمنان برای یاس مردم نسبت به نظام تلاش‌های فراوانی کردند، اما روز ۲۲ بهمن هرساله نماد توطئه و شکست دشمن است.

احمدی افزود: هرساله بزرگداشت ۲۲ بهمن با حضور مردم در صحنه و حضور نسل‌های مختلف انقلاب را شاهد هستیم که حضور جوانان و نوجوانان نشان از جوان بودن انقلاب دارد.

او تصریح کرد: ۲۲ بهمن امسال نشان از حرکت گسترده جوانان برای طی کردن بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌ها و رهنمود‌های هفت گانه رهبری است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان بیان کرد: ۲۲ بهمن امسال روز نشان دادن عظم و اراده برای انتقام سخت از مستکبران در پی به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی است.

اوگفت: حضور منسجم مردم در ۲۲ بهمن مقدمه‌ای برای رقم زدن حرکت سیاسی مردم و حضور در انتخابات است که منجر به یاس و ناامیدی دشمنان و خشنودی تمامی انقلابیون در سراسر گیتی است.

احمدی بیان کرد: رویکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بزرگداشت ۲ یوم الله بزرگ در روز ۲۲ بهمن از جمله تشییع سردار دل‌ها و یوم الله حمله نظامی جمهوری اسلامی به پایگاه نظام آمریکایی‌ها در عراق است که با حضور مردم در این روز گرامی داشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به جوانان و مجموعه‌های مردمی فعال در سراسر استان برای این روز در نظر گرفته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه ۴۱ خیمه انقلاب در شهر اصفهان برای یوم الله ۲۲ بهمن دایر شده است، ادامه داد: افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب در مساحت سه هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌ها داریم.

او اضافه کرد: روز ۲۱ بهمن علاوه بر فعال شدن خیمه‌ها، تکبیر و بانگ ندای الله اکبر در استان توسط تکایا، مساجد و منازل شاهد هستیم همچنین نورافشانی در نقاط مختلف استان را خواهیم داشت.


رییس پلیس راهور راهنمایی و رانندگی اصفهان گفت: روز ۲۲ بهمن شاهد حضور حداکثری پرسنل ستادی در مراسم هستیم و جهت هرچه بهتر شدن مراسم اقداماتی ترتیب داده خواهد شد.

ابوالقاسم چلمقانی افزود: از ساعت ۲۴ مورخ ۲۱ بهمن در خیابان‌های سپاه، استانداری، حافظ و نشاط از توقف هر نوع وسیله نقلیه با همکاری سازمان‌های مرتبط همچون شهرداری جلوگیری می‌شود و با نصب بنر و تلاش رسانه‌ها این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.

او اظهار کرد: از ساعت ۶ یوم الله ۲۲ بهمن ضمن اینکه از توقف وسیله نقلیه جلوگیری می‌شود از تقاطع‌های هشت بهشت- نشاط به سمت چهارراه شکرشکن، تقاطع گلزار- احمدآباد به سمت چهارراه شکرشکن، زیرگذر امام علی به سمت شکرشکن، تقاطع حکیم- عبدالرزاق به سمت تقاطع سه راه بانک، چهارراه تختی به سمت میدان امام حسین و تقاطع طالقانی - شمس آبادی به سمت میدان امام حسین و تقاطع پاسداران- هشت بهشت به سمت میدان امام حسین و چهارراه فلسطین به سمت تقاطع سه راه بانک محدودیت تردد خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: در راستای خدمت بهتر به راهپیمایان بعد از توقف خودرو‌ها از تردد و توقف موتور سیکلت‌ها از تقاطع‌های حافظ - کرمانی، سه راه بانک- استانداری، استانداری- هشت بهشت جلوگیری و پارکینگ‌های کرمانی، حکیم و بلوار خیابان هشت بهشت آماده پارک موتور‌ها خواهد بود.

او از مردم خواست، حتی المقدور از خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت در روز ۲۲ بهمن استفاده نکنند، زیرا پارکینگ‌ها ظرفیت کافی ندارند همچنین مردم از وسایل نقلیه عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کنند.

به گفته چلمقانی، محل پارک اتوبوس‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خیابان میرداماد، شمس آبادی، پاسداران و نشاط خواهد بود.

نماینده کارگروه بسیج ستاد دهه فجر اصفهان ادامه داد: حضور بسیجیان در برنامه‌های فرهنگی و هنری توسط نواحی مقاومت بسیج در روز ۲۲ بهمن مشهود خواهد بود.

سروان مجید صلاحی اضافه کرد: پاتوق گروه‌های مقاومت بسیج، تبیین دستاورد‌های انقلاب و برنامه‌های هنری توسط بسیج هنرمندان در میدان امام را شاهد خواهیم بود.

او گفت: همچنین در این روز بسیج دانشجویی کرسی آزاد اندیشی را اجرا خواهن کرد و خیمه‌های انقلاب با شعار ملت قوی به اجرای فرهنگی، خدمتی و هنری و اجتماعی در ۳۰ نقطه اصفهان می‌پردازند.

۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران به رهبری امام خمینی است.

استان اصفهان دارای ۲۴ شهرستان، ۵۰ بخش، ۱۰۷ شهر و هزار و ۳۴۹ روستاست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار