رییس کل دادگستری استان اصفهان تلاش مسوولان زندان‌ها در حوزه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان وتوسعه کارگاه‌های اشتغال زا را در مقایسه با سال‌های گذشته ستودنی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان در نشست هیات اجرایی بنیاد تعاون زندانیان این استان بر توسعه اشتغال و درآمد بیشتر برای مددجویان شاغل در زندان‌های این استان تاکید کرد و گفت: اشتغال مددجویان حرکتی پسندیده در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرائم است.

او، تلاش مسوولان زندان‌ها در حوزه ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان وتوسعه کارگاه‌های اشتغال زا را در مقایسه با سال‌های گذشته ستودنی دانست وافزود: فعالیت زندانیان در کارگاه‌های تولیدی زندان می‌تواند زمینه فراگیری حرفه و اشتغال را در زندانی ایجاد و موجب کسب درآمد برای مددجو و خانواده شود.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان هم در این نشست با بیان اهداف هیئت‌های اجرایی در تعیین پیشبرد اهداف اشتغال و حرفه آموزی مددجویان گفت: اکنون بیش از هفت هزارو ۳۰۰ مددجو در زندان‌های استان اصفهان اشتغال دارند.

اسدالله گرجی زاده افزود: در ماه گذشته هشت هزارو ۲۶۳ مددجوی زندانی در دوره‌های حرفه آموزی ثبت نام کرده اند که از این تعداد مددجو پنج هزارو ۶۹۳ نفر موفق به دریافت گواهی نامه شده اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار