رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مرکز خدمات جامعه سلامت برکت با اعتبار افزون‌بر ۱۰ میلیارد ریال همزمان با هشتمین روز دهه مبارک فجر در بنت نیکشهر به بهره‌برداری رسید.

مرکز خدمات جامع سلامت در بنت نیکشهر افتتاح شدمهران امینی فرد رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: : این طرح بهداشتی درمانی سه خانه بهداشت و پایگاه سلامت و تسهیلات زایمانی تحت پوشش دارد که در آن خدمات بهداشت دهان و دندان، آزمایشگاه تشخیص طبی، بهداشت محیط، مبارزه با بیماریها، بهداشت خانواده و دندانپزشکی را در فضایی کاملا استاندارد به مراجعان ارائه می‌شود.

او  افزود: این مرکز با گستره ۵۰۵ متر مربع به حدود ۱۰ هزار نفر از جمعیت بنت نیکشهر خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از آغاز ساخت اورژانس تنگه سرحه نیکشهر خبر داد و افزود: این پایگاه در زیربنای ۸۵ متر مربع و با اعتبار بیش از چهار میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

او افزود: هم‌اینک ۸۰ پایگاه اورژانس بین راهی به همراه یک پایگاه اورژانس هوایی در حال ارائه خدمات به مردم جنوب سیستان و بلوچستان هستند.

امینی فرد ادامه داد: همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیرورزی انقلاب اسلامی کلنگ زنی ۳۳ پایگاه اورژانس جدید در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر آغاز شد که نوید تحول خدمات اورژانسی در این خطه از ایران اسلامی و کشور می‌دهد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار