مقامات و سازمان‌های کشوری و استانی با صدور پیام‌هایی جداگانه درگذشت آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در پی درگذشت عالم مجاهد آیت الله نور الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در مازندران مقامات و سازمان‌های کشوری و استانی با صدور پیام‌هایی جداگانه درگذشت این عالم ربانی را تسلیت گفتند.


پیام تسلیت دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در پیامی درگذشت آیت الله طبرسی نماینده مردم مازندران در این مجلس و امام جمعه سابق ساری را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا مات المؤمن الفقیه ثلم فی الإسلام ثلمه لایسدّها شئ

ارتحال عالم پرهیزگار مرحوم آیت الله حاج آقا نورالله طبرسی «طاب ثراه»، موجب تأثر و تألم گردید.

آن مرحوم در عمر خویش منشأ آتار پر خیر و برکت و از خدمتگزاران انقلاب اسلامی و عالم تشیع بود و در عرصه‌های گوناگون از جمله چند دوره نمایندگی مجلس خبرگان رهبری و امامت جمعه شهرستان ساری همواره از پشتیبانان امام راحل (ره)، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بود.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری ضمن عرض تسلیت محضر شریف رهبر انقلاب مراجع عظام، علمای اعلام، به ویژه مردمان غیور خطه مازندران، فرزندان گرامی ایشان و همه ارادتمندان آن مرحوم، صمیمانه تسلیت گفته و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌نماید.


پیام تسلیت آیت الله لاریجانی در پی درگذشت مرحوم آیت الله حاج نورالله طبرسی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با ارسال پیامی در گذشت آیت الله نورالله طبرسی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

 

 متن کامل پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خبر ارتحال، عالم جلیل القدرمرحوم آیت الله آقای حاج نورالله طبرسی موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

این عالم وارسته که عمر با برکت خود را در راه خدمت به مردم و انقلاب اسلامی و ترویج وگسترش معارف اسلامی و تبلیغ علوم دینی سپری نمود، سال‌ها بااحکام حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نماینده، ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری بود و در چندین دوره نیز نماینده مردم شریف مازندران در مجلس خبرگان رهبری بودند.

اینجانب این ضایعه مولمه رابه محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، روحانیت معظم ومردم معزز و ولایتمدار استان مازندران وهمه ارادتمندان وعلاقه‌مندان بویژه بیت محترم ایشان تسلیت می‌گویم وضمن آرزوی علو درجات و رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، برای کلیه بازماندگان از درگاه ایزدمتعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.


تسلیت ولایتی به مناسبت درگذشت آیت الله طبرسی

آقای دکتر علی اکبر ولایتی طی پیامی، ارتحال نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی را تسلیت گفت.

 

متن پیام آقای دکتر ولایتی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت مجتهد عالیقدر، عالم مجاهد و فرزانه و نماینده سابق مقام معظم رهبری در استان مازندران جناب آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی (ره) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

ایشان در دوره‌های مختلف قبل و پس از پیروزی انقلاب، همواره یار امام و رهبری بودند و نقش موثری در مبارزه بر علیه رژیم ستمشاهی ایفا نمودند و به عنوان عالمی برجسته و متواضع و معلم اخلاق، در میان مردم شریف و بزرگ مازندران دارای جایگاه بسیار ارزشمند، محبوب و تاثیرگذاری بود که همواره یاد و نام ایشان در اذهان به نیکی ثبت و ضبط خواهد ماند.

آیت الله طبرسی در راه توسعه و ترویج معارف دینی و اسلامی، معرفی فرهنگ بلند قرآن واهل بیت (ع) و تربیت شاگردان و طلاب تلاش وافری داشته و در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مسئولیت‌های مختلف همچون نمایندگی ولی فقیه در استان مازندران، امام جمعه ساری و نمایندگی مردم شریف این استان در مجلس خبرگان رهبری، منشا اقدامات و برکات ماندگاری بوده اند.

ارتحال این عالم مجاهد را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه‌های علمیه، مردم شریف و بزرگ مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه بیت معظم تسلیت عرض نموده، برای ایشان از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

 

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیامی درگذشت آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران را تسلیت گفت.

در این پیام آورده است:

ارتحال عالم فرزانه و بزرگوار، مجاهد راه حق، آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی، نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران و از علمای برجسته و شخصیت‌های دینی محبوب استان مازندران موجب تاسف و تاثر شد.

ایشان‌ از همراهان‌ صدیق حضرت امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی و قیام ملت علیه رژیم ستمشاهی و از چهره‌های تاثیرگذار در دوران پس از پیروزی انقلاب بود و در سراسر عمر پربرکت خویش به گسترش علوم و معارف اسلامی و ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام اهتمام وافر داشتند.

تلاش‌های مستمر آن عالم ربانی از زمانی که امام جمعه‌ی مردم متدین شهر ساری بودند تا نمایندگی مقام عظمای ولایت و نماینده مردم ولایتمدار استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری، برای آحاد مردم استان آشکار و گواه است و بی‌شک فقدان آن عالم بزرگوار، ضایعه‌ای بزرگ برای مردم شریف استان مازندران به شمار می‌آید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، روحانیت معزز، مردم شریف استان مازندران، اهالی خطه شهیدپرور استان مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم ربانی رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت می‌نمایم.



پیام تسلیت مدیرکل اوقاف مازندران

حجت الاسلام حیدری‌جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران طی پیامی رحلت عالم ربانی و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران  آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی رحمه الله علیه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

ارتحال عالم فرزانه و مهذب و نماینده سابق ولی فقیه در استان مازندران آیت الله حاج شیخ نورالله طبرسی (رضوان الله تعالی علیه) از علمای برجسته و شخصیت‌های دینی محبوب استان مازندران موجب تاسف و تاثر شد.

این عالم ربانی و معلم اخلاق یکی از عالمان تاثیرگذار منطقه در مبارزات انقلاب اسلامی بودند و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب را سرلوحه کار خویش قرار دادند.

ایشان‌ در سراسر عمر پربرکت خویش به گسترش علوم و معارف اسلامی، ترویج شعائر اهل بیت علیهم السلام و ترویج فرهنگ وقف و دفاع از موقوفات کشور اهتمام وافر داشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ارتحال ایشان به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، روحانیت معزز، امت حزب‌الله مازندران، شاگردان و ارادتمندان و به ویژه اهل بیت مکرم ایشان، برای آن عالم ربانی از درگاه خداوند متعال علوّ درجات و برای بازماندگان‌ صبر و اجر مسألت می‌کنم.

ابراهیم حیدری جناسمی/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران


پیام تسلیت مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان مازندران

محمد ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران در پیامی درگذشت آیت الله طبرسی نماینده سابق، ولی فقیه در مازندران و امام جمعه سابق ساری را تسلیت گفتند. در این پیام تسلیت آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم پرهیزگار و روحانی گرانقدر آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده سابق، ولی فقیه در مازندران و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری موجب تاثر و تالم خاطر گردید.

ایشان در عمر خویش منشأ آثار پر خیر و برکت و از خدمتگزاران انقلاب اسلامی و عالم تشیع بوده و در عرصه‌های گوناگون همواره از پشتیبانان امام راحل (ره)، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری بودند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه بزرگ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان مازندران ارتحال این روحانی معزز را به محضر شریف رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام، جامعه بزرگ روحانیت، مردمان غیور خطه مازندران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه طلب می‌نمایم.

محمد ابراهیمی/ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران

پیام تسلیت فرمانده انتظامی مازندران

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله طبرسی نماینده سابق ولی فقیه در استان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَیئِکَ هُمْ خَیْرُ الْبَرِ‌یَّةِ»

«آنان که ایمان آوردند و نیکوکار شدند، آن‌ها به حقیقت بهترین اهل عالمند. سوره بینه آیه ۷»

حضرت آیت الله طبرسی مجاهدی خستگی ناپذیر، یار دیرین مقام عظمای ولایت و از مبارزان اصیل انقلاب اسلامی در مبارزه با استعمار و استبداد به رهبری حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بود که سراسر عمر با عزت خود را وقف خدمت به انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف استان مازندران کرد.

به حق می‌توان از او به عنوان شخصیتی وارسته و عظیم الشان یاد کرد که همواره با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، عمر شریف خود را صرف اعتلای دیار علویان و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و برای توسعه و آبادانی این مرز و بوم سر از پا نشناخت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران با تسلیت درگذشت این عالم ربانی و مجاهد نستوه به پیشگاه مقام عظمای ولایت و مردم دیار علویان، علو درجات و اجری عظیم را برای آن عزیز سفر کرده و صبری جمیل را برای خانواده محترمشان آرزومند است.

فرمانده انتظامی استان مازندران/ سرتیپ دوم ستاد پاسدار سیدمحمود میرفیضی

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار