رئیس شورای شهر تهران گفت:زیبایی ۲۲ بهمن و انتخابات به دلیل هم‌زیستی مردم با تنوع و تکثر سلایق و علایق فرهنگی_ سیاسی است

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران صبح امروز در آغاز صد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: از ۲۲ بهمن سال ۵۷ تا کنون مردم ایران سالروز به ثمر رسیدن نهضت امام خمینی را با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرامی داشته اند و امسال نیز اعضای شورای شهر تهران همراه با سایر شهروندان تهرانی حماسه حضور را رقم خواهند زد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به در پیش بودن چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نزدیک بودن انتخابات، گفت: در این ایام همراه با شرایطی که جامعه تحت فشار‌های شدید اقتصادی است و تهدیدات خارجی ایران را تهدید می‌کند و لذا شرکت در راهپیمایی امسال بیش از همیشه اهمیت دارد.

هاشمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات و انقلاب پذیرفتنی نیست، گفت: این پیام رهنمودی مهم برای برگزار کنندگان است و دعوت کلیشه‌ای مسئولان تأثیر چندانی در حضور یا عدم حضور مردم در صحنه ندارد.

او افزود: زیبایی ۲۲ بهمن و انتخابات به دلیل هم‌زیستی مردم با تنوع و تکثر سلایق و علایق فرهنگی_ سیاسی است و شنیدن صدا‌های مختلف در کنار یکدیگر و ایجاد فضای عدالت و شفافیت در رقابت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار