مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انفجار یک منزل مسکونی براثر نشت گاز در مهاباد

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد گفت: در تماس تلفنی رئیس اداره گاز که ساعت ۲۲ دیشب با سازمان آتش نشانی گرفته شد، از انفجار یک منزل مسکونی در تپه قاضی این شهرستان خبر داده شد.

او با بیان اینکه آتشنشانان بلافاصله به محل اعزام و با همکاری اداره گاز اقدامات لازم برای ایمن سازی محیط را انجام دادند، افزود: متاسفانه در این حادثه ۴ نفر از اعضای خانواده مصدوم که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده و به بیمارستان ارومیه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد اضافه کرد: علت حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

سازمان آتش نشانی مهاباد در قالب سه ایستگاه، ۴۲ نفر پرسنل عملیاتی و با برخورداری از هشت دستگاه خودرو سبک و نیمه سنگین، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

سقوط خودروی پژو ۲۰۶ به داخل پل در ورودی شهر گوگ تپه

رحمان احمدی مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرستان مهاباد گفت: دیشب بر اثر بارش برف، عدم دید کافی و لغزندگی جاده خودروی سواری پژو ۲۰۶ به داخل پل در ورودی شهر گوگ تپه سقوط کرد.

او با بیان اینکه یک گروه امدادی از نیرو‌های سازمان بلافاصله به محل اعزام و راننده خودرو را نجات دادند، اضافه کرد: خودروی وی با جرثقیل از داخل پل بیرون کشیده شد.

احمدی تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت، ولی به ماشین مذکور خسارت زیادی وارد شده است.

او در ادامه گفت: در هنگام وقوع حادثه نخستین و بهترین کار حفظ خونسردی و اطلاع به موقع به عوامل امدادی با ذکر درست آدرس و نوع حادثه است.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد افزود: رانندگان در این فصل برای جلوگیری از گرفتارشدن در جاده‌های برفی و کولاکی به‌طور حتم زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی و سوخت کافی به همراه داشته باشند و با سرعت پایین و احتیاط کامل تردد کنند.

جان باختن دو نفر در تصادفات زنجیره‌ای محور‌های مواصلاتی ارومیه

پهلوانی معاون امداد و نجات هلال احمر شهرستان مهاباد گفت: در یک تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در محور ارومیه به مهاباد به دلیل بارش سنگین برف و لغزندگی جاده با هم برخورد کردند که در این حادثه یک نفر فوت و ٢٢ نفر مصدوم شدند.

او با بیان اینکه یک تصادف زنجیره‌ای دیگر در محور ارومیه به نقده نیز اتفاق افتاد، گفت: این فقره تصادف هم نیز یک نفر فوتی داشت که در آن ۱۰ خوردو با هم تصادف کردند.

پهلوانی تصریح کرد: جاده‌های استان به شدت لغزنده بوده و لازم است رانندگان از تردد غیرضروری در جاده‌ها خودداری کنند و در صورت تردد تجهیزات لازم و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.