مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرزگفت:جشنواره مجازی «کودکانه فهما» روی سایت بچه‌های مسجد قرار گرفت.

حجت الاسلام کاظم شکری ،مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان  البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت:جشنواره مجازی «کودکانه فهما» ویژه کودکان هفت تا دوازده سال برای انتقال آموزه‌های انقلاب اسلامی به نسل کودک و نوجوان روی سایت بچه‌های مسجد قرار گرفت.

او در خصوص جشنواره مجازی کودکانه فهما افزود: اختصاص برنامه‌های متنوع برای کودکان یکی از محور‌های برنامه ریزی شده در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز می‌توانند با مراجعه به این سایت از امکانات این جشنواره مجازی برای کودکان که از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مسجد است استفاده کنند.

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت انتقال آموزه‌های انقلاب اسلامی به کودکان افزود : جشنواره مجازی کودکانه فهما از ۱۲ بهمن ،سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری روی سایت بچه‌های مسجد قرار دارد که کودکان می توانند از آن بهره برداری کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز گفت: خوشنویسی، نمایش، قصه گویی، شعرخوانی و پرده خوانی با محوریت امام مهربانی ها، کودکان امروز، آینده سازان انقلاب، خانواده انقلابی و مسجد، کانون انقلاب از جمله محور‌های این جشنواره است.

او با بیان اینکه برپایی هریک از رشته‌های هنری که در فضای مسجد و با استقبال پرشور مخاطبان همراه شود از امتیاز‌های ویژه‌ای برخوردار می‌شود افزود : مدیران کانون‌های مساجد در ارسال آثار به این جشنواره عبارت «کودکانه فهما» را ثبت کنند.

انتهای پیام / ر.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.