تاکید جوانان افغانستانی بر حفظ آرمان‌های سردار سلیمانی + فیلم

جوانان افغانستانی بر حفظ آرمان‌های سردار سلیمانی به عنوان قهرمان مبارزه با تروریسم جهانی تاکید کردند.

تاکید جوانان افغانستان بر حفظ آرمان‌های سردار سلیمانی + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم ویژه‌ای که در کابل به مناسبت گرامی‌داشت شخصیت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، جوانان افغان، شهید سلیمانی را شخصیت نمونه و الگو برای مبارزان مسلمان دانستند و بر حفظ و آرمان‌ها و پیگیری اهداف این شهید بزرگوار تاکید کردند.

در این مراسم جوانان افغانستانی گفتند: اگر تا دیروز شهید سلیمانی در کنار مجاهدین افغانستان بود، امروز خاطرات رشادت‌های این قهرمان در میان مردم افغانستان زنده است و او در قلب افغان‌ها جای دارد.

سید جواد حسینی رئیس سازمان افغانستان جوان که برگزار کننده مراسم گرامی‌داشت سردار سلیمانی بود در سخنانی گفت: اندیشه‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرامرزی است و به همین دلیل است که امت اسلامی و آزادی خواهان جهان از جمله افغان‌ها از وی به نیکویی یاد می‌کنند.


بیشتر بخوانید: چهره کدام شهید مدافع حرم روبروی درب اصلی حرم حضرت زینب (س) نقاشی شده است؟ 


انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کارون
۲۰:۵۰ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
بقرآن روزی نیست که به یاد چشمهای زیبای سردار دلها، سیمای رشید و مردانه، حجب و حیای ذاتی و شجاعت او اشک نریزم، امنیت امروز ما مدیون سردار سلیمانی و سردار سلیمانی هاست. به تمام دولت مردان نظامیان کشور التماس می کنم، انتقامی از آمریکا و عربستان و اسراییل بگیریم تا یادشان نرود، خون چه کسی را بر زمین ریختند، هر چه باداباد، انقلابی و جگر دار عمل کنیم، ترامپ قمار باز ترسو تر از این حرفهاست.