امیری: برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرده ام/ مهاجری اولتیماتومی نگرفته است

نماینده تام الاختیار باشگاه نساجی گفت: من برای ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال به اینجا نیامده ام و نماینده فرد خاصی هم نیستم.

امیری: برای انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام نکرده ام/ مهاجری اولتیماتومی نگرفته استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی امیری نماینده تام الاختیار باشگاه نساجی در مورد حضور در مورد شائبه ثبت نام در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال اظهار کرد:  من برای ثبت نام مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال به اینجا نیامده ام و نماینده فرد خاصی هم برای ثبت نام نیستم. امروز برای یک کار اداری به فدراسیون آمده ام و برای افرادی هم که در انتخابات شرکت می کنند آرزوی موفقیت دارم.

او در مورد اوضاع نابسامان باشگاه نساجی بیان کرد: نساجی تیم پرطرفداری است و توقعات از این تیم بالا است. در دو بازی اخیر نتایج ضعیفی گرفتیم و با رضا حدادیان مالک این باشگاه در این مورد تشکیل جلسه دادیم و روند و اشکالات تیم در دو بازی بررسی شد. امیدواریم در بازی برابر پارس جنوبی جم تیم نساجی بتواند روند رو به رشدی داشته باشد. تمهیدات لازم را برای بهتر شدن اوضاع تیم در نظر گرفتیم. از روانشناسان برای صحبت با بازیکنان دعوت کردیم تا شرایط بهتر از قبل شود. شرایط خوبی نداریم و این مسئله باعث ناراحتی مردم قائمشهر شده است.

امیری در مورد اولتیماتوم دادن به رضا مهاجری سرمربی این تیم عنوان کرد: نمی توان اسم این بازی را اولتیماتوم گذاشت ولی واقعا به چشم اخطار به آن نگاه می کنیم. گلایه ها با مهاجری مطرح شده است اما این بازی آخرین دیداری نیست که مهاجری روی نیمکت می نشیند. به هر حال وقتی ما نبودیم مهاجری در نیم فصل اول مشکلات زیادی در تیم داشت, اما در آن شرایط در تیم ماند و نمی خواهیم با یک برد و یا باخت مربی را قربانی کنیم. اما می خواستیم به مهاجری اعلام کنیم که باشگاه کاملا پشت او است.

وی افزود: به مهاجری اختیار تام دادیم و چند بازیکن را از جمله علی شجاعی را به دلیل اینکه بعد از اردوی تیم ملی امید مانند گذشته برای تیم ما مفید نبوده است را در اختیار باشگاه قرار داد و امروز در این مورد در کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گیری می شود. اگر کمیته انضباطی هم تشکیل می شود برای تلنگر زدن به بازیکن است. شجاعی ملی پوش است و از تیم های دیگر پیشنهاد دارد اما تا اردیبهشت با نساجی قرارداد دارد و باید به تیم پایبند باشد و اگر غیر این باشد شدیدا برخورد می کنیم.

نماینده تام الاختیار باشگاه نساجی گفت: به غیر از شجاعی دو بازیکن دیگر به باشگاه می آیند که نمی توانم اسمی از آن ها ببرم، چون محرمانه است. این بازیکنان توقعات سرمربی را برآورده نکرده اند. بازیکنانی جذب کردیم که انتظارات باشگاه را برآورده نکرده اند و کمیته جذب طی هر هفته از راندمان بازی بازیکنان گزارشی به باشگاه ارائه می کند، اما دروازه بانی شامل این جلسه نمی شود.


بیشتر بخوانید: زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آید؟ / فرکی، دایی یا منصوریان؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار