اعزام بسیج جامعه پزشکی به مناطق کمتر برخوردار چرام

با مشارکت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گروه بسیج جامعه پزشکی به مناطق کمتر برخوردار شهرستان چرام اعزام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، به منظور درمان بیماران نیازمند گروه بسیج جامعه پزشکی کهگیلویه و بویراحمد شامل پزشک عمومی، متخصص، دندان‌پزشک و مشاوره پزشکی به مناطق محروم شهرستان چرام اعزام شدند.

قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از برنامه‌های اثربخش بسیج جامعه پزشکی استان برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم استان بوده که این اردو‌ها با مشارکت بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج سپاه و نهاد‌های حمایتی تاکنون برگزار شده است.

قباد مبشری با بیان اینکه در روز‌های هفدهم و هجدهم بهمن‌ماه جاری گروه بسیج جامعه پزشکی به مناطق کمتر برخوردار شهرستان‌های لنده و چرام در بخش سرفاریاب اعزام شد افزود: در این اردو پزشک عمومی، متخصص، دندان‌پزشک و مشاوره پزشکی با استقرار در روستا‌ی باده از توابع بخش سرفاریاب بیماران نیازمند را به صورت رایگان ویزیت کردند.

او اضافه کرد: در این اردو با فراخوان مراجعه به پایگاه درمانی، ۲۵۰ درخواست مددجویی برای رفع مشکلات معیشتی، مسکن، وام کارگشایی و مساعدت درمانی به مسئولان کمیته امداد تحویل و مقرر شد پس از بررسی درخواست‌ها، اقدام شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به سرکشی از ۱۵ خانواده مددجوی دارای بیمار صعب‌العلاج در حاشیه اردوی بسیج جامعه پزشکی اشاره و بیان کرد: این اردو در قالب برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر و نکوداشت ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.