نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و همچنین نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  آیت الله محمد رضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و همچنین نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

در این پیام آمده است:

۲۲ بهمن ماه سال ۵۷ روز نجات ملت ایران از جنگاه ظلم گویان و ستمکاران و روز بروز نعمت بزرگ الهی یعنی پیروزی قوای اسلام بر قوای اهریمنی است.

۲۲ بهمن یادآور رشادت و فداکاری و شهادت طلبی ملتی است که منسجم و خداجوی با پیروی از فرامین رهبرشان به میدان آمدند و با دست خالی و با شعار الله اکبر نیرو‌های تا دندان مسلح را در هم شکستند و زمینه حکومت الله بر زمین را محقق داشتند.

۲۲ بهمن به ما آموخت که اگر ملتی توکل بر خدا داشته باشد و پشت سر رهبر خود قرار بگیرد و وحدت و یکپارچگی را حفظ کند هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را از پای درآورد و هیچ فتنه گری نمی‌تواند صفوف آن‌ها را به هم بریزد.

امروزه با حوادثی که صورت گرفته است و در رأس آن شهادت مظلومانه سردار سلیمانی است و در پی آن سیلی محکم آن بر امریکایی هاست عظمت ۲۲ بهمن را مضاعف می‌سازد.

امروزه شکوه و عظمت تشییع بی نظیر این فرمانده بزرگ و باز حضور میلیونی مردم در نماز جمعه ۲۷ دی ماه به اقامت رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داد که پایه‌های ۲۲ بهمن پایه‌های محکمی است در دل و جان مردم ریشه دارد و این ستون‌های عظیم با حملات دشمنان و فتنه انگیزان و دروغ‌های رسانه‌های خارجی فرو نمی‌ریزد بلکه عظیم‌تر و قطورتر می‌شود چرا که هر حادثه‌ای با جان و روح مردم عجین باشد و تدین و تشرع مردم را بیامیزد به هیچ روی نابود شدنی نیست و از بین نمی‌رود.

روز‌های پایانی امسال نشان داد که پیوند عمیقی بین نسل سال ۵۷ و نسل امروزی دارد و بعد از گذشت حدود ۴۱ سال این پیوند همواره بالنده‌تر و عمیق‌تر گشته است.

اگر بیست و دوم بهمن مشت محکمی به صورت امریکا زده شد در همین سوم دی ماه امسال سیلی جانانه تری بر صورت آمریکا و اذنابش فرود آمد به گونه‌ای که امریکا هنوز جرأت اعلام کشته‌ها و زخمی‌ها پایگاه عین الاسد را اعلام نکرده است.

این مردم همان مردمی هستند که در راهپیمایی سال ۵۷ شعار الله اکبر و خمینی رهبر سردادند و پیام مرگ بر آمریکا را برای همه جهانیان فرستادند.

امروز مطمئناً همه مردم ایران اسلامی و خصوصاً مردم استان یزد با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام مرگ بر امریکا را به مردم دنیا بشارت خواهند داد و خواهند گفت که دوران قلدری امریکا به سر آمده و یانکی‌ها باید منطقه را ترک کنند و به خانه خودشان برگردند.

امیدواریم مردم شریف و عزیز ما مثل گذشته در صفوفی متحد و یکپارچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنند و ثابت کنند که یوم الله دی ماه ۹۸ پیوندی ناگسستنی با یوم الله ۲۲ بهمن پنجاه و هفت دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.