جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۵۳ نفر از اراذل و اوباش شهرستان توسط گشت‌های رضویون ناحیه مقاومت بسیج بروجرد دستگیر و تحویل مقامات انتظامی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،سرهنگ غلامرضا شجاعی جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: ۵۳ نفر از اراذل و اوباش شهرستان توسط گشت‌های رضویون ناحیه مقاومت بسیج بروجرد دستگیر و تحویل مقامات انتظامی شدند.

سرهنگ غلامرضا شجاعی روز یکشنبه در همایش بسیجیان گشت‌های رضویون که در حسینیه ثارالله ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، افزود: از اقدامات مهم گشت‌های رضویون بسیج در محلات مختلف شهرستان کشف پنج دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، کشف ۴۶ عدد انواع سلاح سرد و تشکیل ۸۷ پرونده متهمان و تحویل به نیروی انتظامی برای پیگیری است.

او اظهار داشت: همچنین با تلاش شبانه روزی بسیجیان گشت‌های رضویون ۶۵ نفر از فروشندگان مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون شناسایی و دستگیر شده اند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد بیان کرد: هدف از ساماندهی و تشکیل گشت‌های رضویون ارتقای سطح امنیت در همه محلات مختلف شهرستان بوده است.

سرهنگ شجاعی اضافه کرد: فعال کردن گشت‌های رضویون با همکاری نیرو‌های بسیجی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی انجام شده و نیرو‌های بسیجی در این طرح اقدامات موثری انجام داده اند.

دادستان بروجرد ادامه داد: بسیجیان در قالب گشت‌های رضویون به صورت جهادی برای ایجاد امنیت در محلات مختلف تلاش میکنند.

مهدی محمدی یادآور شد: بسیجیان گشت‌های رضویون با هدف تامین امنیت در محلات گام برداشته و شاهد هستیم که با این اقدام بسیجیان آمار جرائم نیز کاهش یافته است.

او با اشاره به مشکلات فضای مجازی گفت: رصد فضای مجازی که یک فضای گسترده‌ای شده بسیار الزامی است و معاندین و دشمنان سعی دارند تا در این فضا نسبت به دلسرد کردن مردم از نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

دادستان بروجرد افزود: دشمنان در فضای مجازی و کانال‌های و شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند و بسیجیان باید با اگاه سازی مردم این توطئه دشمن را خنثی کنند.

محمدی اظهارداشت: از فضای مجازی میتوان برای حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و شرکت گسترده در انتخابات استفاده کرد و اجازه نداد که دشمن از این فضا برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.