معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند گفت: هشت گروه موسیقی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجراز ۲۴ تا ۳۰ بهمن در منطقه آزاد اروند به اجرای برنامه ‌می‌پردازند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،قدرت‌اله طمیمیان معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند روز یکشنبه در آیین رونمایی از پوستر جشنواره موسیقی فجر در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همزمان با جشنواره سراسری موسیقی فجر چهار گروه موسیقی استانی و محلی و چهار گروه ملی در مجتمع فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند به اجرای برنامه می پردازند.

او به حضور گروه‌های موسیقی از شهرهای تهران، شیراز، آمل، اهواز، آبادان، خرمشهر، بهبهان، رامهرمز در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر اروند اشاره کرد و افزود: گروه موسیقی محلی به زبان عربی، بختیاری و محلی جنوبی کوبکا و گروه سنتی آمین محلی و سنتی در این جشنواره برنامه اجرا می‌کنند.

معاون فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند از  توزیع سه هزار بلیت رایگان بین مردم شهرهای آبادان و خرمشهر برای شرکت در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر خبر داد و گفت:بلیت‌های رایگان بین کارکنان ادارات و مراکز فرهنگی و هنری و عموم مردم توزیع می‌شوند.

در پایان این نشست از پوستر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر رونمایی شد.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در ۱۰ استان و منطقه آزاد اروند از ۲۴ بهمن تا ۳۰ بهمن ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.