آیین بهره برداری از ۲۵۲ طرح در قم با اعتبار ۵ هزار ۷۵۹ میلیارد ریال امروز با حضور لاریجانی برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هم زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، عصر یکشنبه بیستم بهمن ماه،طی آیینی با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و بهرام سرمست استاندار قم ۲۵۲ طرح با اعتبار ۵ هزار ۷۵۹ میلیارد ریال و اشتغال ۲ هزار و ۷۴ تن، به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در این آیین بیان کرد: به همین مناسبت ۲۰ طرح گردشگری در قم با اشتغال‌زایی ۴۸۱ تن و اعتبار ۲۰۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

محسن بهشتی گفت: همچنین ۱۱ طرح صنعتی قم با اعتبار ۱۲۵۰ میلیارد ریال و اشتغال آفرینی ۳۵۸ تن افتتاح شد.

او طرح‌های بخش جهاد کشاورزی را هم مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: در این بخش ۲۴ طرح بااعتبار ۷۳۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۳۰۳ تن وارد مدار تولید و اشتغال شد.

بهشتی با اشاره به روند توسعه سرانه‌های درمانی قم تصریح کرد: در بخش درمانی نیز هشت طرح به این مناسبت به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم اضافه کرد: همچنین طرح‌های دیگری نیز در بخش‌های ورزشی، عمران و زیربنایی، اشتغال روستایی و عمران و امور زیربنایی شهرداری‌ها هم به بهره برداری رسید.

همچنین طرح اتصال راه آهن سراسری به گمرگ قم با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و درمانگاه امام علی النقی (ع) با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در محله شادقلی خان نیروگاه به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار