مسابقات کیک بوکسینگ بانوان قهرمانی استان بوشهر در گناوه با حضور ۲۰۰ ورزشکار برگزار شد.

مسابقات کیک بوکسینگ بانوان در گناوه برگزار شدفرماندار گناوه در این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: نقش زنان در جامعه علل خصوص ورزش پر رنگ شده و این از برکات این نظام است که به نقش زنان در جامعه اهمیت می‌دهد.

غلامرضا مهرجو گفت: ورزش باعث افزایش روحیه نشاط و شادابی در جامعه می‌شود و جامعه‌ای که ورزش در ان رونق دارد جامعه شادابی است و این شادابی به خانواده‌ها هم طراوت و شادابی می‌بخشد.

او افزود: شهرستان گناوه به لحاظ ظرفیت و پتانسیل و استعداد ورزشی از شهرستان‌های برتر استان و بلکه کشور است و نیازمند توجه ویژه است.

فرماندار شهرستان گناوه تصریح کر: پیگیر تامین زیر ساخت‌ها ویژه برای بانوان صورت هستیم اکنون اقدامات اولیه صورت گرفته و یک سالن ورزشی ویژه بانوان در نظر گرفته شده و به زودی شروع آغاز به کار می‌کند.

عیس خرمی مسئول سبک سوپر کنتاک کیک بوکسینگ استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: در این دوره از مسابقات ۲۰۰ ورزشکار بانو از سراسر استان به رقابت پرداختند.

او ادامه داد: این مسابقه در سه رده سنی و در اوزان مختلف برگزار شد و به نفرات برتر هر وزن لوح قهرمانی و مدال اهدا شد.

رئیس سبک سوپر کنتاک استان بوشهر بیان کرد: این رقابت‌ها انتخابی تیم استان است که جهت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.