مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: فرهنگیان همواره در صف نخست دفاع از ارزش های والای انقلاب بوده اند و هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه هم اندیشی و هماهنگی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که با حضور مسلم رحیمی مدیرکل صداوسیما مرکز خوزستان و نصیری معاون مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به نقش فرهنگیان در انقلاب اسلامی، گفت: فرهنگیان در صف نخست دفاع از ارزش‌های انقلاب ایستاده اند.

او افزود: نظام جمهوری اسلامی نظامی است که بدون وابستگی به قدرت‌ها اداره می‌شود و تنها اتکایش به نصرت الهی و مردم است؛ از این رو حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر تاییدی برای نظام جمهوری اسلامی است.

نیسی گمراوی با تأکید بر اهمیت توجه به روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: روز ۲۲ بهمن، روز تولی و تبری است که باید در آن مواضع خود را اعلام کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ضمن ابراز امیدواری از اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مانند هر سال با حضور پرشور مردم، باشکوه برگزار شود، تصریح کرد: مردم ما امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقتدار خود را به نمایش می‌گذارند و به دشمنان نشان می‌دهند که تحریم‌هایی که دشمنان به‌دنبال تشدید آن هستند، اثرگذار نیست، به‌طوری‌که امروز مسئولان کشور‌های غربی این قضیه را اعتراف می‌کنند که تحریم‌ها نتوانست ملت ایران را از آن حرکتی که امام (ره) و رهبری تعیین کرده است، دور نگه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار