اخبار منفی باید با حفظ مصلحت نظام و مردم بیان، و مرز نقد و سیاه نمایی در بیان مشکلات نیز رعایت شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در این استان در جلسه هیات اندیشه ورز بسیج رسانه گفت: مردم برای تصمیم گیری به موقع نیاز به اطلاعاتی دارند که رسانه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و اگر رسانه با حفظ امانتداری این اطلاعات را ارائه دهد تاثیر گذار خواهد بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: اگر مردم و مسئولان قدرت تصمیم گیری به موقع را داشته باشند بسیاری از بحران‌ها در جامعه رفع می‌شود.
 
او از رسانه‌ها خواست در جامعه امید آفرینی کنند و به عنوان پل ارتباطی مسئولان و مردم، موضوعات مختلف را نقد کرده، اما مراقب باشند مرز سیاه نمایی و نقد رعایت شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با تاکید بر اینکه لازم نیست هر مشکلی از تریبون نماز جمعه گفته شود ادامه داد: مسئولان و ائمه جمعه در طول هفته با هم در ارتباط هستند و می‌توانند پیش از آنکه جامعه درگیر موضوعات و مشکلات شود برای آن چاره اندیشی کنند.
 
در این جلسه خبرنگاران با انتقاد از تبدیل شدن تریبون نمازجمعه در برخی مناطق به انعکاس مسائل سیاسی، گزارشی از تعداد رسانه‌های استان و تاثیر گذاری آن‌ها در جامعه ارائه کردند.
 
کم شدن استقبال جوانان از مساجد، بی توجهی مسئولان به مشکلات زنان و نیاز‌های آن‌ها در سطح جامعه نیز از دیگر مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد.
 
 
 
انتهای پیام/ط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.