فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مردم با حضور پررنگ خود در حماسه ۲۲ بهمن، دشمنان را مایوس و ناامید خواهند کرد.

بیانیه و دعوت از مردم به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار رحیم جهانبخش  با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به ملت شهید پرور ایران اسلامی خصوصاً مردم فهیم، مکتبی و ولایتمدار استان زنجان گفت: درایت و تیزبینی‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور همیشه در صحنه مردم همواره طرح‌ها و برنامه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده است.

سردار جهانبخش افزود: ملت ایران اسلامی همواره هوشیار و آگاه هستند و هرجا احساس کنند نیاز به حضور در صحنه می‌باشد با عشق و علاقه وافر به میدان آمده و توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده اند.
 
او افزود: هر چقدر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گسترده‌تر حضور یابند به حتم دشمنان نیز به همان اندازه درمانده و نا امیدتر خواهند شد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: پیام‌هایی که این راهپیمایی بزرگ دارد این است که مردم ایران با حضورشان در خیابان‌های سراسر کشور می‌خواهند بگویند این انقلاب به ما تعلق دارد و همچنان به انقلاب ایران علاقه‌مندند و آن را دوست می‌دارند و حاضر هستند به پای انقلاب بایستند و از آن حمایت کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی کوشیده اند تا با تفرقه میان مسلمانان و شایعه پراکنی، اذهان جوامع اسلامی را آلوده و فضای اتحاد وحدت و همدلی مسلمین را با تبلیغات مسموم و مأیوس کننده برهم زنند.

فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن انقلاب بار دیگر ضمن بیعت مجدد با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا اعلام می‌کنیم پلیس با حضوری هوشیارانه با اجرای طرح‌های امنیتی – انتظامی ضمن برقرای نظم و امنیت کامل مراسم دوشادوش ملت همیشه در صحنه استان در این نمایش اقتدار شرکت خواهد کرد و از کلیه مردم حزب الهی استان زنجان دعوت می‌کنیم تا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه شرکت کرده و موجبات یأس و نا امیدی دشمنان و کوردلان را فراهم کنند.
 
انتهای پیام/ن
برچسب ها: 22 بهمن ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.