همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۹ روستای جوانرود از نعمت گاز بهره‌مند شدند و عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای این شهرستان نیز آغاز شد.

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرماندار جوانرود رستگار یوسفی گفت : براساس قولی که سال گذشته به مردم دادیم ۶۲۰ خانواز از جمعیت این ۹ روستا امروز از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

او به نوسانات ارز و مشکلات پیمانکاران اشاره کرد و گفت : با پیگیری انجام گرفته بعد سه تا چهار بار مناقصه سرانجام روستا‌های یادشده از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

او به افزایش بهره برداری از تعداد طرح‌ها نسبت به سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۱۰ میلیارد تومان پروژه در دهه مبارک فجر در جوانرود به بهره برداری رسید که امسال ۱۰۰ پروژه با ۴۹ میلیارد تومان اعتبار و آنچه که قول داده بودیم در بخش‌های مختلف محقق شد.

یوسفی، به پیگیری‌های انجام گرفته برای گازرسانی به منطقه «بانی لوان» اشاره و گفت: عملیات گازرسانی به روستا‌های منطقه بانی لوان در دست مطالعه است.

او گفت: در صورت اتمام پنج پکیج در دست اجرا تعداد روستا‌های گازدار شهرستان جوانرود پنج برابر خواهد شد.

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر عملیات گازرسانی به ۲۸ روستای شهرستان جوانرود با یک هزار و ۶۴۰ علمک و اعتبار اولیه ۹ میلیارد و ۸۰۰ تومان آغاز شد.

سلطانیان افزود: یک هزار و ۳۵۰ روستای استان کرمانشاه در قالب ۷۱ درصد جمعیت روستایی هم اکنون از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

او افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به ۶۰ روستای استان کرمانشاه در دست اجرا است.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.