کسب یک امتیازی تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر آلومینیوم اراک به قیمت ۳ مصدوم تمام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رادنی دیدار، مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر آلومینیوم اراک یک امتیاز کسب کرد، اما این یک امتیاز به قیمت ۳ مصدوم تمام شد.

او افزود: با توجه به نظر احمدرضا فیروزی فیزیوتراپ باشگاه سپیدرود، ابوالفضل قربانی، میکاییل ایمن تراج و یاسر حاتم زاده در برابر آلومینیوم دچار مصدومیت شدند که به طور حتم یکی از این ۳ بازیکن قادر به همراهی تیم در بازی آتی سپیدرود نخواهد بود.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: در دقایق ابتدایی دیدار تیم‌های سپیدرود و آلومینیوم اراک، استوک بازیکن تیم آلومینیوم اراک با صورت ابوالفضل قربانی یکی از بازیکنان سپیدرود رشت برخورد و سبب شکستگی شدید بینی این بازیکن از دو ناحیه شد که با اقدامات اولیه و جلوگیری از خونریزی، وی توانست بازی را با وجود درد و شکستگی ادامه دهد و بلافاصله بعد از پایان مسابقه برای عکس برداری و اقدامت تکمیلی به مرکز درمانی اعزام شد.

رادنی دیدار افزود: دو بازیکن دیگر به نام‌های میکاییل ایمن تراج دروازه بان سپیدرود و یاسر حاتم زاده مهاجم این تیم نیز، از نواحی دنده و ساق پا دچار آسیب دیدگی جزئی شدند که با انجام اقدامات تخصصی درمانی و جلسات تراپی، تا مسابقه هفته آینده مورد درمان قرار خواهند گرفت و امیدواریم که مشکلی برای همراهی سپیدرود در بازی آینده این تیم نخواهند داشت.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: از ابتدای فصل جاری تعداد مصدومان سپیدرود بسیار زیاد بوده و در هر بازی چند بازیکن به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نبوده، اما امیدواریم که در ادامه دور برگشت این مسابقات، تعداد این مصدومان به حداقل رسیده تا دست کادرفنی برای ترکیب و تعویض‌ها باز باشد.

رادنی دیدار افزود: تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و سپیدرود رشت عصر شنبه در هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در اراک به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی صفر بر صفر پایان یافت.

او تصریح کرد: تا پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۲۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.