مدیر کل بازرسی برای پیگیری مشکلات مردم در منطقه کوی مدرس اهواز وارد این ناحیه شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم ممبینی، مدیرکل سازمان بازرسی خوزستان در حاشیه بازدید از منطقه کوی مدرس اهواز مشکلات این منطقه را تأسف‌بار دانست و گفت: دریایی از محبت و یکرنگی را در بین شما مردم دیدم و ما مسئولان شرمنده شما هستیم.

او بابیان این‌که اجرای عدالت باعث سیادت و آقایی حکومت‌ها می‌شود افزود: این عدالت میسر نمی‌شود مگر اینکه مسئولی که داعیه خدمت به مردم را دارد با درد‌های آن‌ها آشنا باشد.

ممبینی بیان کرد: نزدیک‌تر شدن بیشتر به مردم و حس کردن دغدغه‌های آن‌ها باعث نزدیکی بیشتر به خدا می‌شود و مسئولان باید بدانند هرچه برای رضای خدا و رفع مشکلات مردم تلاش کنند خداوند عزت بیشتری به آنان خواهد داد بنابراین در کنار شهروندان بودن و رفع معضلات و دغدغه‌های آن‌ها از بالاترین عبادات است.

مدیرکل بازرسی خوزستان اظهار داشت: مجموعه بازرسی وظیفه دارد که دستگاه‌ها را در مقابل مطالبات به‌حق مردم پاسخگو کند و نتیجه این نشست به‌طور یقین خیر و صلاح خواهد بود.

ابراهیم ممبینی رسیدگی به مشکلات مردم کوی مدرس را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: دستگاه قضایی و در رأس آن‌ها دادگستری و سازمان بازرسی با تمام توان در رفع مشکلات مردم این منطقه گام برمی‌دارد.

مدیرکل بازرسی خوزستان در این بازدید در جریان مشکلات و معضلات موجود منطقه کوی مدرس اهواز قرار گرفت. مشکل فاضلاب از جدی‌ترین مطالبات مردم این ناحیه بوده که سلامت اهالی کوی مدرس را به خطر انداخته است.

نداشتن آسفالت، و روشنایی، نبود فضای سبز، پارک و فضای ورزشی از دیگر مشکلاتی بود که مردم از آن گله داشتند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.