قیصری گفت:سه شنبه همزمان با ۲۲ بهمن ماه محدودیت‌های ترافیکی در قم اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سرهنگ قیصری سرپرست پلیس راهور استان قم گفت:سه شنبه همزمان با ۲۲ بهمن ماه محدودیت‌های ترافیکی در قم اعمال می‌شود.

سرهنگ قیصری گفت:راهپیمایی از میدان امام خمینی (ره) جلوی درب‌های ورودی مسجد امام حسن عسکری (ع) تجمع صورت می گیرد و در ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مسیر راهپیمایی از خیابان اراک به سمت پل حجتیه، و به سمت خیابان ارم و بلوار بهار انجام می شود که خانم‌ها از خیابان بهار و آقایان از خیابان ارم حرکت می کنند.

سرهنگ قیصری ادامه داد: از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۲ بهمن ماه در خیابان اراک و خیابان معلم، خیابان شهدا، خیابان شهید منتظری و حدفاصل تقاطع ناشران تا چهار راه شهدا به سمت حرم مطهر و همچنین میدان شهید مطهری به سمت خیابان خاکفرج، پل شهید رجایی و میدان سعیدی به سمت سه راه خورشید، پل شهید مصطفی خمینی به طرف میدان شهید مطهری، خیابان منتظری از محدوده مصلی به سمت چهار راه حجتیه، و در محدوده خیابان باجک به سمت چهار راه بازار، تقاطع عماریاسر (آذر) به سمت میدان مطهری محدودیت‌هایی است که صبح روز سه شنبه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال خواهد شد.

سرپرست پلیس راهوار استان بیان کرد:محدودیت‌هایی از ساعت ۱۲ شب ۲۲ بهمن از اطراف حرم مطهر، بلوار بهار و خیابان ارم هم اعمال خواهد شدکه در خیابان شهدا و شهبد منتظری هم به دلیل انبوه جمعیت محدودیت‌ها اعمال می‌شود.

سرپرست پلیس راهوار استان در پایان یادآورشد: از همه همشهریانی  که می خواهند در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن حضور به عمل آورند تقاضا داریم از توقف وسایل نقلیه، موتور سیکلت و خودرو در طول مسیر راهپیمایی خودداری کنند، وسایل نقلیه‌ای که در مسیر ممنوع تردد کنند، به پارکینگ شهید کاظمی در بلوار منتظری انتقال داده خواهند شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار