راهپیمایی باشکوه مردم آبادان و خرمشهر و تکریم سردار دل‌ها در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت زنده از رادیو و تلویزیون آبادان رسانه‌ای خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ناصر بهرام مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان با گرامیداشت یا و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: ۲۵ گروه برنامه ساز فردا در راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن حضور حماسی مردم آبادان، خرمشهر، اروندکنار، مینوشهر و چوئبده را پوشش می‌دهند.

اوافزود: سیمای مرکز آبادان با تلاش ۶۰ نفر از عوامل برنامه ساز در قالب ۱۰ گروه رسانه‌ای با راهپیمایان همراه می‌شوند و از ۸ نقطه آبادان و خرمشهر حماسه حضور مردم را به صورت زنده و مستقیم انعکاس خواهند داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آبادان گفت: رادیو آبادان نیز با اعزام پنج گروه به نقاط مختلف منطقه، پیام رسان راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهد شد و به صورت زنده و مستقیم، شکوه حضور مردم انقلابی منطقه را رسانه‌ای خواهد کرد.

بهرام همچنین از تدارک گسترده خبر آبادان خبر داد و گفت: در یوم الله ۲۲ بهمن خبرگزاری آبادان هم با اعزام ۱۰ گروه به مسیر‌های پنجگانه، حضور پرشور مردم را پوشش خواهد داد و در بخش‌های مختلف خبر رادیو و تلویزیون رسانه‌ای خواهد کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.