رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمک‌های بلاعوض از ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومانی برای مددجویان مناطق سیلزده پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در  مراسم آغاز ساخت سه هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد و محروم استان در روستای سیلزده سقریلقی آق قلا  گفت: برای مددجویان در روستا‌ها تا سقف ۲۰ میلیون تومان و در شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر تا ۳۰ میلیون تومان پرداخت کمک بلاعوض پیش بینی کردیم.

بختیاری از پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی به مددجویان مناطق سیل زده خبر داد و گفت: این تسهیلات با تنفس یک ساله و کارمزد ۴ درصد و دوره بازپرداخت ۱۵ ساله به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که در سیل امسال خسارت دیدند پرداخت می‌شود.

بختیاری با بیان اینکه خسارت‌های سیل امسال در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان بیش از سایر مناطق بود افزود: در گلستان یکهزار و ۷ واحدمسکونی مددجویان کمیته امداد تخریب شد که بخشی از آن‌ها ساخته و تحویل مردم شده است.

رئیس کمیته امداد گفت: امروز هم ساخت سه هزار واحد مسکونی ویژه مددجویان و اقشار کم درآمد در این استان آغاز و در کمتر از یکسال ساخته خواهدشد.

بختیاری افزود: هم چنین برای مددجویان کمیته امداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد در دست احداث است که بخش زیادی از آن‌ها تحویل شده، یا اوایل سال آینده تحویل داده می‌شود.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره کشور درباره برنامه های این نهاد برای اشتغالزایی هم  گفت: امسال ۱۲۸ هزار شغل به همت کمیته امداد در کشور ایجاد شده و قرار است تا پایان سال به ۱۵۰ هزار شغل افزایش یابد.

 

بختیاری افزود: توانمند سازی مددجویان کمیته امداد را براساس سه رکن مسکن، اشتغال و فرهنگ انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.