مربی تیم ملی کاراته ایران گفت: بازیکنان تیم ملی کاراته سه سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط را به دست می‌آورند.

حسن روحانی مربی تیم ملی کاراته ایران در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور بازیکنان تیم ملی در رقابت‌های کاراته وان امارات عنوان کرد: تیم ملی کاراته ایران در شیلی در ۵ مسابقه شرکت و صاحب ۵ طلا و یک برنز شد و بعد هم حدود ۲ هفته در پاریس بودیم که اردوی یک هفته‌ای برپا کردیم و سپس در مسابقات کاراته وان فرانسه شرکت کردیم در مجموعه با کسب ۳ مدال به ایران بازگشتیم. ما سه مسابقه دیگر در پیش داریم و یکی از این تورنمت‌ها در امارات خواهد بود که از روز جمعه تا یک شنبه هفته آینده برگزار می‌شود و تیم هم روز چهارشنبه به اردو اعزام خواهد شد.  

روحانی: سه سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را تصاحب می‌کنیم/ کاراته کا‌های کشورمان تعصب بالایی به ایران دارند

شرایط تیم ملی کاراته عالی است

او در ادامه گفت: شرایط تیم خوب است و به صورت صبح و بعد از ظهر تا روز سه شنبه تمرین داریم. آسیب دیدگی خاصی نداریم و شرایط تمرینی عالی است. با این حال بچه‌ها کمی خسته هستند که کادر فنی و روانشناس تیم در تلاش هستند تا روی این مورد هم کار کند و بازیکنان را به آمادگی بیشتر از لحاظ روحی و روانی به مرز آمادگی برسانند تا با روحیه بهتری به مسابقات اعزام شوند.

عسگری ممکن است در رقابت های بعدی کاراته وان غایب باشد

روحانی در مورد غیبت احتمالی برخی بازیکنان به دلیل کسب سهمیه المپیک در هر سه مسابقه کاراته وان پیش رو بیان کرد: در  مسابقات کاراته وان ۵ نفر به طور کامل شرکت می‌کنند و علی اصغر آسیابری و صالح اباذری هم بازیکنان را همراهی می‌کنند. سهمیه عسگری تقریبا قطعی شده است، اما در این مسابقات شرکت می‌کند تا با امتیازات بیشتری سهمیه المپیک خود را قطعی کند. در صورتیکه بهمن در کاراته وان امارات امتیاز خود را بالا برده و سهمیه اش را قطعی کند، در ۲ رقابت آتی باقی مانده شرکت نخواهد کرد.  

سه سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را تصاحب می‌کنیم

او همچنین در مورد وضعیت کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بیان کرد: در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم تقریبا کسب سهمیه المپیک قطعی است و در وزن مثبت ۷۵ سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب نفر دوم و سوم هستند و اختلاف کمی با هم دارند و باید دید در نهایت در این وزن چه کسی سهمیه بگیرد. اباذری که هم وزن این ۲ نفر است، امتیازات کمتری دارد و به کسب سهمیه المپیک نمی‌رسد. سهمیه سوم که در وزن منفی ۶۷ را هم امیدوارم در کشور فرانسه بگیریم.

کاراته کا‌های ایرانی تعصب بالایی به کشورمان دارند

روحانی در مورد افزایش روز افزون مهاجرت ورزشکاران ایرانی به کشورهای مخنلف دنیا بیان کرد: بازیکنان تیم ملی کاراته علاقه‌ای به مهاجرت ندارند و خدا را شکر کاراته کا‌های ما به کشورشان تعصب خاصی دارند و تا الان هم شاهد این اتفاق نبودیم و نخواهیم بود.

روحانی: سه سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را تصاحب می‌کنیم/ کاراته کا‌های کشورمان تعصب بالایی به ایران دارند

غیبت چین و ماکائو ضرری به ما نمی رساند

مربی تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که آیا از غیبت تیم‌های ماکائو و چین در کاراته وان امارات سود می‌بریم یا نه بیان کرد: در بخش آقایان ماکائو و چین رقیبان سرسختی برای بازیکنان ما به حساب نمی‌آمدند و حضور یا غیبت آن‌ها تفاوتی برای ما نداشت، اما در بخش بانوان کشور چین رقیب سرسختی داشت که قطعا حضور ندارند.


بیشتر بخوانید: هروی: سه سهمیه المپیک را تصاحب می‌کنیم/ کاراته نگین ورزش ایران در المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار