نمایشگاه عکس «ماندگاران» که از ۲۷ تا ۲۹ بهمن در تالار وحدت کرمانشاه برگزار می‌شود، تصاویر ۵۳ نفر از مفاخر فرهنگی و هنری استان به همراه رزومه‌ای از این هنرمندان در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد..

به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهسا صیفوری مدیر نمایشگاه، استان کرمانشاه را از نظر بزرگان هنر و فرهنگ بسیار قوی و غنی توصیف کرد و گفت : برپایی این نمایشگاه گامی کوچک برای معرفی مفاخر کرمانشاه است که سال‌ها در عرصه ملی و بین‌المللی بدون چشمداشت کار کرده‌اند.

او گفت : مردم تعداد کمی از هنرمندان ما را می‌شناسند و بسیاری از این هنرمندان باوجود اینکه سال‌ها در این عرصه تلاش و کوشش فراوان داشته‌اند، اما عموم مردم با آن‌ها آشنایی ندارند و یکی از اهداف این نمایشگاه معرفی هنرمندان ناشناخته به مردم است.

او افزود: برای برپایی این نمایشگاه از سوی هیچ اداره یا ارگانی حمایت نشده‌ام و همه هزینه‌ها را خودم پرداخت کرده‌ام و فقط اداره فرهنگ و ارشاد مکان برپایی نمایشگاه را به صورت رایگان در اختیار ما گذاشته است.

این عکاس جوان کرمانشاهی از جزییات برگزاری مراسم افتتاحیه خبر داد و افزود: آیین گشایش نمایشگاه ۲۷ بهمن ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعداز ظهر با حضور مدیران استان، هنرمندان و علاقه‌مندان و با اجرای گروه موسیقی آوا و چنگ و پخش مستندی از استاد «محمود مرآتی» به همراه برنامه‌های متنوع دیگری برگزار می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.