ضرورت اقدامات اساسی در جهت ‌حل مشکل بیکاری در لرستان

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: کمر اهریمن بیکاری را در استان خم کنیم.

‌حجت‌الاسلام سید احمد شاهرخی امروز دوشنبه ۲۱ بهمن در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: خدمات نظام، شگفت‌انگیز بوده و قطار سازندگی و عمران همیشه در حال حرکت بوده و متوقف نشده و این جای قدردانی دارد.
او  ادامه داد: وضعیت لرستان در ارتباط با نرخ بیکاری در طول سال‌های متمادی، رمق را از خانواده‌ها گرفته و نیازمند اقدامات اساسی است.
نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: در فرماندهی اقتصاد مقاومتی نگاه ویژه‌ای به این مهم شود.
شاهرخی افزود: مسائلی که در لرستان وجود دارد انباشته سال‌های گذشته بوده و موقعیت این استان نیازمند نگاه ویژه‌ای است، هر چند از صندوق توسعه ملی است.
او  با بیان این که جوانان ما رویش‌های انقلاب هستند، افزود: در طول انقلاب کار‌های خوبی انجام شده و نیاز است کمر بیکاری در استان شکسته شود و اقدامات اساسی در مرکز فرماندهی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد.
نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه طرح‌های زیادی در این مدت در زمینه‌های مختلف افتتاح شده است، تصریح کرد: وقتی این افتتاح کردن‌ها پاسخ مسئله اصلی یعنی بیکاری را ندهد تمام زحمات و تلاش‌های مسئولین تحت شعاع قرار می‌گیرد.
او عنوان کرد: وظیفه خودمان را دفاع از انقلاب و مدیران فعال و سختکوش می‌دانیم و باید همه دست به دست هم دهیم و قله‌های رفیعی که شایسته ملت و مردم لرستان است را فتح کنیم چرا که فرزندان لرستان در دفاع از انقلاب و جانبازی برگ‌های زرینی را ورق زدند.
امام جمعه خرم‌آباد بر افزایش سفر‌های استانی وزیران به لرستان تاکید کرد و بیان کرد: امیدواریم این سفر‌ها میمون و مبارک باشد و در روند اجرای مصوبات هم بستری ایجاد شود.
او  یادآور شد: وضعیت صنعت استان با مطالعات اساسی در فرماندهی اقتصاد مقاومتی صورت گیرد و شاهد رشد و شکوفایی در همه زمینه‌ها باشیم.
شاهرخی با اشاره به وضعیت کوچه‌های خرم‌آباد به لحاظ آسفالت نامناسب، بیان کرد: ظاهرا در شهر خرم‌آباد با محدودیت آسفالت روبرو هستند.
نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: کتابخانه مرکزی خرم‌آباد پس از ۱۶ سال هنوز تعیین تکلیف نشده است.
شاهرخی عنوان کرد: در کشور ۵۰۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور ساخته خواهد شد که نیاز است سهم لرستان مشخص شود.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: ولایت فقیه ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.