خجسته‌پور گفت: شرکت حداکثری مردم استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای بر مشارکت پرشور در انتخابات دوم اسفند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: حضور پرشور مردم سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن علاوه بر اینکه پیش‌نمایشی بر شرکت گسترده شهروندان این استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، عاملی بازدارنده در برابر دسیسه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

او افزود: مشارکت مردم استان سمنان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تکلیفی ملی و دینی در پاسداشت از انقلاب و ارزش‌های آن است، انقلابی که با خون شهدای گرانقدر به ثمر نشست.

خجسته پور با اشاره به مشارکت پرشور مردم سمنان در صحنه‌های حساس انقلاب، تصریح کرد: شهروندان این استان با شرکت در این راهپیمایی وحدت، انسجام و اقتدار ملی را به نمایش گذاشته و برای مشارکت آگاهانه در انتخابات سرنوشت‌ساز دوم اسفندماه، خود را آماده می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان، تثبیت اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب در حوزه سیاست خارجی برشمرد و بیان کرد: حضور گسترده و فراگیر در حماسه‌های بزرگ مانند ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند بیانگر جایگاه ملت در صیانت از استقلال سیاسی این نظام است.

او به مشارکت بالاتر از میانگین کشوری مردم استان سمنان در انتخابات دوره‌های مختلف اشاره و تاکید کرد: مردم‌سالاری دینی یکی از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است و مردم این استان مانند سایر نقاط کشور در هر دوره حماسه ملی خلق کردند.

خجسته‌پور با بیان اینکه دشمنان با اعمال فشار‌های بین‌المللی درصدد کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات پیشرو هستند، تاکید کرد: مردم با درنظر گرفتن این مساله و با هدف خنثی کردن توطئه‌های دشمن باید حضور باشکوه‌تری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام / ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.