فرماندار دشت آزادگان با صدور پیامی، آحاد مردم ولایتمدار و شهید پرور این شهرستان را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان با صدور پیامی، آحاد مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این پیام آمده است: از مردم ولایتمدار، بصیر و شهید پرور دشت آزادگان دعوت می‌کنم همانند سال‌های پیش با حضور گسترده و پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه که مصادف با اربعین شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی است ولایتمداری و وحدت در برابر دشمنان را به نمایش بگذارند.

اینک به منظور گرامیداشت این یوم الله بزرگ به عنوان نماد عزت و سرافرازی ایران اسلامی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های امام (ره) و منویات رهبر فرزانه انقلاب، مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان، با حضور گسترده خود پیام سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به جهان منعکس کنند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر سوسنگرد از ساعت ۹ صبح و از میدان شهرداری به سمت مصلای جمعه (مسجد امام علی ع) و همچنین در شهر‌های کوت سید نعیم و بستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار