مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: ۱۱ پروژه این شرکت با اعتبار حدود ۵۰ میلیارد ریال همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر در شهرستان مرزی هیرمند افتتاح شد.

۱۱ پروژه شرکت توزیع برق در شهرستان مرزی هیرمند افتتاح شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، خلیل عوض زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ساختمان اداری مدیریت برق شهرستان هیرمند در سه طبقه و با مساحت ۵۱۹ متر مربع به نمایندگی از ۱۱ پروژه شرکت توزیع برق در این شهرستان افتتاح شد.

او  ادامه داد: این ساختمان اداری با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برای رفاه حال مردم شهرستان هیرمند و کارکنان شرکت برق این منطقه به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی در طول۴۱ سال عمر ارزشمند این نظام است.

او  گفت: ۱۷۱ پروژه برقرسانی دهه فجر امسال در سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

عوض زاده بیان کرد: به مناسبت دهه فجر امسال ۹۳ پروژه با اعتباری بیش‌از ۴۵۹ میلیارد ریال در سیستان و بلوچستان افتتاح و ۷۸ پروژه با اعتباری افزون‌بر۲۵۶ میلیارد ریال نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

منطقه سیستان با پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان واقع شده و با ولایت نیمروز افغانستان هم مرز است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار