مدیرکل شیلات خوزستان گفت: در زمینه شیلات، طرح‌هایی با محوریت شیلات برای ایجاد اشتغال‌های کوتاه مدت که در بندر ماهشهر به بهره برداری برسند.

فتح اله ابوعلی مدیرکل شیلات خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ایجاد اشتغال در شهرستان بندر ماهشهر گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان خوزستان و شهرستان بندرماهشهر در زمینه شیلات، طرح‌هایی با محوریت شیلات برای ایجاد اشتغال‌های کوتاه مدت که به سرعت به بهره برداری برسند و اشتغال‌های میان مدت و بلند مدت ارایه شد.

او در ادامه افزود: این برنامه‌ها با توجه به استعداد‌ها و ظرفیت‌های شهرستان پیش بینی شده است. این طرح‌ها  در ۲ زمینه‌ی اشتغال خانگی و اشتغال صنعتی برنامه ریزی شده است.

محسن بیرانوند فرماندار بندرماهشهر در این خصوص بیان داشت: ظرفیت‌های ساحلی شهرستان و وجود خوریات که در طبیعت کشور استثنایی هستند، ظرفیت توسعه شیلات و ایجاد اشتغال خارج از صنعت و اشتغال پایدار را برای منطقه ضروری می‌کند.

او تصریح کرد: ما به کمک سازمان شیلات کشور طرحی را در ستاد توسعه متوازن شهرستان ارایه خواهیم داد و از مجموعه صنعت در پشتیبانی از توسعه شیلات در شهرستان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.